serin@ Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 sorry så ikke caps locken før nå... jeg(26år) er nå sammen med en kompis av meg...har er døds pen og SEXY,.litt på badboy siden men med følsome og intresante sider. E så intresert i han, men vet det ALDIR vil bli et forhold mellom oss, han har ikke det jeg trenger. stabilitet og trygghet -orden på livet eller noen av de egenskapene jeg trenger i en mann- MEN. jeg er som alenemor, unnskyld språket; utsultet på menn, og en K*U, igjen beklager språket. han stakk til benis stasjonen nå for å kjøpe brød til frokost imorgen, sønnen min r hos min mor, så han skal sove over. vil ha sex med ham, men vet jo at han ikke er kjæreste matriell, men synes han er så HOT. Veltrent, fine smakefulle tatoveringer,som kler ham, 188 høy og mørk! . what to do?? være litt billig å få det jeg vil ha (sex)? eller blir det bare for dumt/billig/tøsete ?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Peis på Jeg ser ikke noe galt i at du skulle "harve" over han. Ikke billig , og ikke noe slutty med det. Pul i vei, å husk prevensjon:)
serin@ Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2009 sriøst...eller var det et ironisk innlegg fra deg...hvor du egentlig mener det omvendte?? hehe, så mange dib damer her man aldri vet om de sir det de mener ller bare svarer for å provosere,! men men, takk for fint svar, u must be my type off girl, om det var oppriktig
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 Nei, jeg mener det ja :-) Er maaaaaaaaange hissigpropper her inne ja, men alt slags pussige meninger.. Men jeg mener, PEIS på :-) Vi lever da i 2009 , man trenger litt K*k innimellom.. Virkelig. Å hvor skal ellers en enslig jente få seg noe da? Mye bedre at du tar en kompis, enn en du fant på byen f.eks. En dildo blir kjedelig i lengden. Nei kos deg du jenta mi :-)
<3Lykkelig<3 Skrevet 28. februar 2009 #5 Skrevet 28. februar 2009 Jeg syns du skal kjøre på Vet hvordan du har det, er snart 1år siden sist jeg hadde ett ligg så er veldig lysten på det snart. Hadde jeg vært deg ville jeg tatt han Bare husk kondom, kos deg du (Missunnelig)
serin@ Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. februar 2009 Å takk jenter ) Da skal jeg virklig kose meg..drikke en flaske med vin til og se hva som sjer...er jo en kompis, men vi er jo tiltrukker av hverandre! Tuuussen takk! Kansje det ikke blir ligg, men ihvertfall kosing klining...hihi. føler meg som en tenåring igjen kan ikke huske siste jeg la meg, og våkna med en mann...mhhh Igjen takk....nå ringte han å sa han prøvde å finne parkeringsplass, bor i blokk, med lite parkeringen...så får stikke nå!! Thanks igjen jenter!! Noen gangerer faktisk dib fin, med greie damer som svarer )
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #8 Skrevet 28. februar 2009 Du, Småsporvinj, skakke du sove og hvile magen din?? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå