Gå til innhold

Har du hemmeligheter fra din kjære??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, har ingen mørke hemmeligheter, så har ikke behov for det :-)

Skrevet

Ja, det har jeg. Hvis han noen gang oppdager hva det er, vil han heve øyenbrynene og se rart på meg. Så vil han tenke noe sånt som, "åj, så rar min kone er", og siden vil han vel ikke tenke mer på det. Ikke jeg heller. Jeg tenker ikke så mye på det nå heller, da.

Skrevet

Ja, en veldig koselig en :-) - den skal han få vite ved høve. Og noen små, ubetydelige.

Skrevet

Nei.

Har ikke hemmeligheter for noen, med mindre noen andre forteller meg noe jeg skal holde tett om.

Skrevet

Nei, ingen store hemmeligheter. Kan vel være småting som skjer jeg ikke nevner for han, men ikke noe som føles viktig for meg.....

Skrevet

Å jada, opptil fler faktisk!

Både viktige og mindre viktige. Ser ingen grunn til å fortelle han absolutt at. Har stort behov for å ha ting for meg selv.

Han har vel ikke det behovet, men han må bare akseptere at jeg har det. Og det gjør han og! Liker å ha hemmeligheter for meg selv! :)

Skrevet

jepp, en! at vennina mi planlegger bryllup... så det er ikke en stor og alvorlig hemmlighet å skjule, men dog, hemmelig!

Skrevet

nei, faktisk ikke. her har alle dystre hemmeligheter kommet fram i lyset. mohahaha..

Gjest Pusikatt
Skrevet

Ja, har veldig mange. Kan ikke fortelle ham så veldig mye om mitt liv, fordi han blir så sint og sur, han liker ikke vennene mine, og liker ikke at jeg jobber sammen med menn, så hvis jeg feks opplever noe morsomt på jobb en dag, kan jeg ikke fortelle ham det, fordi han blir potte sur.

Skrevet

har vel noen hemmligheter når det kommer til tidligere exer, men det er hans valg.. ellers er jeg som en åpen bok :)

Skrevet

Nei faktisk ikke , har ikke " behov" for å skjule noe for ham.

Skrevet

Nei. Det har jeg hverken grunn eller behov til å ha.

Skrevet

hehe...morsomt å se...

selv har jeg en hemmelighet fra han...jeg absolutt nekter å oppgi vekten min til han..han er så nyskjerrig av seg så akkurat det har jeg nektet å si...

skal sies at han klager veldig mye på sin egen vekt..og når jeg da veier mer så hva vil det da si om meg?

nei,da er det bedre at han klager på sin vekt uten å vite noe om min..hehe... :)

ellers ingen hemmeligheter....

Skrevet

Har ingen viktige hemmeligheter for han, som han egentlig burde vite.. Forteller han det meste =)

Men er jo visse ting som han ikke vet om, f.eks ting folk har fortalt meg som de ber meg om å ikke fortelle videre..

Skrevet

Ingen som ville vært fryktelig opprivende for han å få vite, men jeg har små hemmeligheter ja.. Må jo ha noe for meg selv og :)

Skrevet

Nei, det er det dårlig med! Ikke mine egne i alle fall =)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, jeg kan fortelle ALT uten at han blir hverken sur eller sjalu, og det er så deilig :o) :o)

Skrevet

Jepp:)

Jeg forteller jo ikke videre til ham det venner betror meg. Det er betrodd meg, ikke ham. Så ja, har mange hemmeligheter for mannen. Ser ikke noe galt i det. Tror det er sunt at man ikke må dele hver minste ting med hverandre.

Skrevet

Hørtes ut som et flott forhold... kan du ikke si noe til han uten at han blir sur? Så frustrende!!

Skrevet

Ja, endel småting - ingenting stort og alvorlig.

Er vel hovedsaklig fra før vi ble sammen... Har det vel egentlig ikke som et mål at vi skal vite absolutt alle småting om hverandre heller. Er jo ikke samme person.

Skrevet

Ja, og et par ting fra før vi ble sammen;o)

Synes det er litt slitsomt med sånne par som blir ett, HildeogJohan ikke Hilde og Johan...

Skrevet

Ja, samme syns jeg. Ville aldri betrodd noe personlig til HildeogJohan... :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...