Gå til innhold

Huff, har laget meg blogg jeg også....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hvorfor og egentlig vil jeg ikke at noen skal lese den for det står ikke noe interessant der, men om ingen leser den så er det jo lite vits i å skrive, så her er adressen:P

http://mtg-blogg.blogspot.com/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fin blogg!

Var innom og kikket.

Men jeg lurer på en ting, til deg og alle andre med blogspot blogg. Hvordan får dere dem så fine? Er bare kjedelige layouts å velge mellom hos meg... Ser det er mange som har fine blogger, men min er sååå kjedelig :(

Ina: Har lagret bloggen din fra før, det er sterkt og flott å lese om. Det er imponerende å se din åpenhet, du er tøff, STÅ PÅ JENTE!!! :)

Skrevet

Ina, bloggen din leser jeg medujevne mellomrom. Så bra at du får satt ord på hva du tenker og opplever.

Lykketroll, tusen takk:) Har finni, eh funnet, layout på en side på nettet(husker ikke hvilken) og fått html-kode som jeg har lagt inn i innstillingene på bloggen.

Skrevet

Takk for at dere leser bloggen min:) Jeg synes det er god terapi å blogge om hva jeg føler å tenker om ting, det er lettere å blogge om det enn å snakke om det, så... :)

Lykketroll; Jeg har ikke brukt noen html-koder eller noe sånn, skjønner ikke det jeg:P Det du kan gjøre er å gå inn på "utforming" også står det oppe på linjen "skrift og farge" eller noe sånn, så endrer du der, etter du har valgt en layout med bra potensiale^^

Skrevet

gå på www.pyzam.com og blogger templates :))

Skrevet

www.malindus.blogg.no - det er min blogg :)

Skrevet

www.malindus.blogg.no - det er min blogg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...