Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Noen som vil dele erfaringer om dere evt. opplevde forvarsler før fødselen satte i gang?
snart mor til 3 Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 ingen andre forvarsler enn en dag av lette ubehagelige rier før vi oppdaget at det faktisk var rier
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 Jeg vet ikke helt hva du mener med forvarsler, men med eldste var det utrolig viktig for meg å komme til sykehuset. Hadde ingen ro hjemme. Det endte i hasteKS. Med nr 2 hadde jeg ikke samme behovet, og det endte i vaginal fødsel. Med begge var det vannet som gikk, men med eldste var det bare snakk om noen dråper i starten. Ingen slimpropp og ingen rier med noen av dem.....
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 Fysiske og psykiske tegn..Takk for at dere deler. Jeg blir ofte så urolig på natten. Finner ikke roen og får ikke sove.Er så spent..
snart mor til 3 Skrevet 28. februar 2009 #5 Skrevet 28. februar 2009 var kjempespent jeg og...selv om at dette var nr to så husket jeg ingen ting fra nr en..kunne sverge på at det ikke var samme typer smerter overhodet... basicly så vil man jo merke det tydelig når fødselen virkelig er igang... og er man usikker så er det myyye bedre å ringe føden en gang for mye enn en gang for lite... lykke så masse til!!!!! prøv å slapp av så mye som mulig...man trenger energien! spennende å skulle gå gjennom en fødsel....
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #6 Skrevet 28. februar 2009 Takk =) Ja,regner med at jeg vil merke det..haha Går hele tiden og kjenner etter om det er noe forandring ved meg og kroppen min .Hadde aldri trodd at jeg skulle være den som går og venter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå