Gå til innhold

Sambo er på guttetur til i morgen..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

...er d vanlig å føle seg litt usikker og redd for at han skal være utro? Eller bare jeg som er litt "småhysterisk"!!!???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er ganske normalt for mange. Ihvertfall for meg (og andre gravide venninner).

man føler seg mer sårbar og selvtilliten er vel ikke helt på topp hos de fleste, så du er nok helt normal ;)

Skrevet

D er akkurat d... selvtilliten er ikke akkurat på topp nei! Har ingen grunn til ikke å stole på ham, men man har jo aldri noen garantier uansett!

Skrevet

Jeg har det på samme viset.. og min har vært vekke i mange dager! Ææææ! Man tenker det verste og bekymrer seg unødig mye. Tror det har aller mest med vårt enorme hormonnivå i kroppen å gjøre.. man må ha litt ekstra bekreftelse fra partneren på både det ene og det andre.

Skrevet

Jeg er også sånn... Sambo er også sånn når jeg er borte. Vi er åpne på det og det synes jeg er godt :)

Den som har dratt bort tar gjerne en telefon hjem for å si ifra at man ikke er dritings eller har tenkt å ødelegge forholdet med drive med andre :) Funker for oss iallfall.

Skrevet

Jeg tror ikke at jeg hadde greid å leve med et menneske som skulle være sjalu for hver minste ting jeg gjorde.

Har selv hatt menn som har vært på mange jobbmøter, kurs, gutteturer ol. Har aldri tenkt tanken på at han skal være sjalu der.

Skrevet

Nei, heldigvis har jeg det ikke sånn- jeg er glad jeg er sammen med en jeg stoler på jeg. Sånt gidder jeg ikke plage meg selv med, jeg unner han å kose seg med kompiser. Det er uansett meg han kommer hjem til.

Skrevet

jeg var slik før, men etter 4 år så blir man rimelig trygge på hverandre;) jeg eier ikke et ben av sjalusi i kroppen når han er borte;) Men jeg kan jo bli litt sjalu hvis jenter legger seg etter ham når vi er ute på byen osv, men det er jo en helt annen sak, og har ikke noe med mannen min å gjøre;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...