Gå til innhold

Jeg trenger seriøst hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å bli gal! Har en én mnd. gammel baby som jeg ikke får til å sove. Aldri liksom. Siden vi kom hjem fra sykehuset harhan ikkeen eneste gang sovnet uten pupp i munnen, og han våkner nesten alltid når jeg legger han fra meg. Jeg mister snart fatningen her. Som regel har han sovet godt i sin egen seng om natten nårjeg etter 15 forsøk har klart å legge han uten at han våkner, men de siste nettene har han sovet sammen med meg. Prøver å stryke på han når han ligger i sengen forat han skal roe seg og sovne, har prøvd med smokk, men det nekter han. Har prøvd å legge han i vognen å bysse han i søvn, men han sovner bare i vognen når vi er ute og går, og våkner selvfølgelig når vogna stopper...

Hva skal jeg gjøre?? Jeg er så sliten, og er redd jeg klikker snart. Hvordan i all verden skal jeg få han til å fine søvnen selv?

Må legge til at han sjelden vil ligge for seg selv når han er våken heller. Og det er som regel bare mamma og helst pupp som er bra nok. Pappan har lite å stille opp med, så der er det ikke noe hjelp å få.

Storebror var jo så enkel å ha med å gjøre. Han lå på gulvet hele dagen og bare sovnet der han lå når han var trøtt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for det første..prøv å tulle et teppe rundt han når han er på fanget ditt for å sovne..da vil han holde på kroppsvarmen din lengre...

ang byssing så vet jeg og forstår at det av og til ikke er andre muligheter,men har du hjerte og mulighet til det så for guds skyld ikke fortsette den byssingen for å få han til å sove...han er fortsatt liten så du kan nok skjemme han bort enda et par uker uten problem,men så snarrt som mulig ville jeg uansett anbefalt deg å starte en avvenning på han...

her var også fanget og puppen nødvendig fram til hun vår var 3 måneder..så er alt ettersom hva du klarer for å fungerer i resten av livet også...

ang smokk så vente vi vår til med smokken med å bære henne på underarmen eller ha henne i vognen mens vi holdt smokken i munnen hennes...

var eneste måten å få henne til å ta smokken for egentlig ville ho bare være på puppen min..men jeg er en matstasjon, ingen smokk.... :)

ellers så må jeg bare si at du gjør nok en kjempegod jobb!!!

alt er en tilvenning...eller avvenning...

men han din er fortsatt liten så du skal ikke stresse med det med mindre du føler et behov for å gjøre det nå :)

lykke til!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...