lillebie på`n igjen Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 det var vel litt tidlig? er så redd egga mine slipper..... pleier ikke å få el slim før etter ovitrelle sprøyta er tatt jeg...hadde masse el slim da jeg hadde kort regime og tok orgalutran, men nå på lang regime tar jeg en spray morgen og en spray kveld.... noen som vet om dette er vanlig?
MK73 Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Dette er heeeeelt vanlig, lillebie! Jeg har hatt det slik på mine 4 ordinære forsøk - og mange andre med meg. Sprayen sørger for at eggene dine blir der de skal inntil du tar EL-sprøyta og slutter på spray. Lykke til videre! Håper det går godt for dere denne gangen.
LykkeligSomMamma Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 Ja helt vanlig:) det betyr bare at kroppen din er helt med og folliklene vokser! Hurra for at det går denne gangen!!!!
lillebie på`n igjen Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. februar 2009 takk for svar jenter ) blir liksom redd sprayen ikke gir ut store doser eller noe ) blir spennende å se mandag hvor mange egg det blir )
Rose69 Skrevet 28. februar 2009 #5 Skrevet 28. februar 2009 Me too, blei livredd.Men egga forble der inne de :-)
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 28. februar 2009 #6 Skrevet 28. februar 2009 ....akkurat dette lurte jeg på også...er på sprøytedag 9, og det er MYE slim...men som jeg ser over her er det jo normalt, så da er det vel greit.....men jeg pleier liksom aldri å ha sååååå mye slim, men disse hormonene gjør mye med oss gitt..... Masse lykke til alle dere jenter med uttak rett rundt hjørnet:) Jeg er så fryktelig spent på onsdag....
Rose69 Skrevet 28. februar 2009 #7 Skrevet 28. februar 2009 Lykke til med uttak neste uke, kjære girls!
lillebie på`n igjen Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 28. februar 2009 lykke til på Onsdag snuppis ) om alt går som forrige gang, skal jeg ha uttak på lørdag ) skal på kontroll på mandag, er såå spent ) takk rose )
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 28. februar 2009 #10 Skrevet 28. februar 2009 takk lillebie.. Håper at alt går som planlagt for deg og at det blir uttak av mange flotte egg neste lørdag:)Skal krysse alt jeg har for deg,jeg:) Siste Menopur i morgen, Ovitrelle mandag kveld, og siste spray mandag kveld:) Lykke til på kontrollen mandag!!!!!!!!!!!fortsatt god helg:) ....er du øm og oppblåst i magen av sprøytene??mensmurring?
lillebie på`n igjen Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 28. februar 2009 vel mange egg blir det nok ikke, har bare hatt 3 pr runde, men håper jo denne gangen at det kanskje blir 5 ? jeg har litt bedre følelse denne gangen, at jeg kanskje skal få noen i frysern ) ja jeg er øm, har lette mensen smerter og føler meg hoven i underlivet/nedre del av magen! men heldig vis ikke så mye som den gangen jeg ble overstimulert ) har du noen anelse hvor mange eggposer du hadde på sist UL eller?
MK73 Skrevet 28. februar 2009 #12 Skrevet 28. februar 2009 Lykke til, snuppis og lillebie! Jeg håper det blir akkurat passe mange, flotte egg, som utvikler seg helt supert og dere får inn ett eller to gullegg og også noen fine på frys! Litt misunnelig på dere - skulle ønsker jeg var der dere er nå :-)
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 1. mars 2009 #13 Skrevet 1. mars 2009 ..eh..antallet er jeg usikker på...jeg var mere opptatt av at legen og sykepleieren var fornøyd med målingen osv. Sa at alt var fint og normalt...og at det var flere fine eggposer på begge sider:) Etter UL på fredag, har jeg jo satt 3 ganger til med Menopur 300 IE, så nå må det jo være enda bedre håper jeg.... Det er jammen på tide kjære deg at du lykkes!!!!Jeg gleder meg til å følge med på deg, lillebie.....håper du og din kjære kone får ønsket deres oppfyllt dette forsøket!!tvi,tvi!!!!!!!Hold meg oppdatert!! lykkeklemmer til deg fra meg
lillebie på`n igjen Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #14 Skrevet 1. mars 2009 det er jo det viktigste, at legene virker fornøyde ) er jo de som har peil ) jeg er såå nervøs for i morgen....alltid en frykt om at jeg skal bli avbrutt...sikkert fordi jeg har opplevd det tidligere! lykke til snuppis:o) blir spennende uker dette her!!
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 1. mars 2009 #15 Skrevet 1. mars 2009 lykke til på UL i morgen,-håper det bare blir positivt for deg!!:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå