Herlige barn har jeg fått Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Fikk siste nummer i postkassen i dag, må si det var dårlige greier, glad jeg abonnerer og har bare noen numre igjen og motta! Synes det bladet er blitt bare dårligere og dårligere.... Flere som har tenkt og klage? Ikke rart de sliter med synkende lesertall når bladene er fulle av reklame og ingen spennende artikler og lese, da kan jeg heller lese det når jeg er på legekontoret for der abonnerer de på magasinet.
Gjest Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Enig. Gammelt nytt. Ble spesielt provosert over barnemoten der de stort sett bare hadde Diesel klær med unntak av noen få ting fra Fretex for å ha sitt på det tørre.
Gjest Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Enig! Det lille som står der av seriøse saker er gammelt nytt. Synes de henter ekstremt mye stoff ut fra diskusjons-sidene her inne. Mye av det vi har snakket om her, kommer igjen i bladet en mnd eller to senere. Jeg har lagt merke til det ufattelig mange ganger. Kan umulig være tilfeldig!! (Hører jo også med at de har en eierdel av sidene her!) Har skrevet klagemail til de; men fikk nada til svar.... Merkelig gitt.
snart mor til 3 Skrevet 27. februar 2009 #4 Skrevet 27. februar 2009 var en klage på dem i bladet om akkurat det med kopiering fra dib sidene i det nyeste bladet.... men er enig... glad abb-tiden snart er over :S
Gjest Skrevet 27. februar 2009 #5 Skrevet 27. februar 2009 Kom det på ris og ros sidene eller? Kanskje det var det jeg skrev.....
Mittens ♂♂ Skrevet 27. februar 2009 #6 Skrevet 27. februar 2009 Ja, jeg er også skuffet. Pleide å kose meg med dette bladet, men nå er det bare en haug med reklame og gammelt stoff. Og hvorfor i all verden har bladet blitt så tynt?? Nei, jeg skal ihvertfall ikke abbonnere mer etter dette..
snart mor til 3 Skrevet 27. februar 2009 #7 Skrevet 27. februar 2009 jepp... var hilsen en avhengig DiB'er... hvis det høres kjent ut