Herlige barn har jeg fått Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Fikk siste nummer i postkassen i dag, må si det var dårlige greier, glad jeg abonnerer og har bare noen numre igjen og motta! Synes det bladet er blitt bare dårligere og dårligere.... Flere som har tenkt og klage? Ikke rart de sliter med synkende lesertall når bladene er fulle av reklame og ingen spennende artikler og lese, da kan jeg heller lese det når jeg er på legekontoret for der abonnerer de på magasinet.
Gjest Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Enig. Gammelt nytt. Ble spesielt provosert over barnemoten der de stort sett bare hadde Diesel klær med unntak av noen få ting fra Fretex for å ha sitt på det tørre.
Gjest Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Enig! Det lille som står der av seriøse saker er gammelt nytt. Synes de henter ekstremt mye stoff ut fra diskusjons-sidene her inne. Mye av det vi har snakket om her, kommer igjen i bladet en mnd eller to senere. Jeg har lagt merke til det ufattelig mange ganger. Kan umulig være tilfeldig!! (Hører jo også med at de har en eierdel av sidene her!) Har skrevet klagemail til de; men fikk nada til svar.... Merkelig gitt.
snart mor til 3 Skrevet 27. februar 2009 #4 Skrevet 27. februar 2009 var en klage på dem i bladet om akkurat det med kopiering fra dib sidene i det nyeste bladet.... men er enig... glad abb-tiden snart er over :S
Gjest Skrevet 27. februar 2009 #5 Skrevet 27. februar 2009 Kom det på ris og ros sidene eller? Kanskje det var det jeg skrev.....
Mittens ♂♂ Skrevet 27. februar 2009 #6 Skrevet 27. februar 2009 Ja, jeg er også skuffet. Pleide å kose meg med dette bladet, men nå er det bare en haug med reklame og gammelt stoff. Og hvorfor i all verden har bladet blitt så tynt?? Nei, jeg skal ihvertfall ikke abbonnere mer etter dette..
snart mor til 3 Skrevet 27. februar 2009 #7 Skrevet 27. februar 2009 jepp... var hilsen en avhengig DiB'er... hvis det høres kjent ut
Gjest Skrevet 27. februar 2009 #8 Skrevet 27. februar 2009 Hehe, da har jeg faktisk utrolig nok en ting å glede meg til når det gjelder bladet denne gangen! Kanskje det er meg. Husker ikke hva jeg skrev jeg nå. Men vil nok kjenne det igjen når jeg leser det om det er mitt verk. Var ganske så sint, gretten og irritert da det ble skrevet.
Mikroline Skrevet 28. februar 2009 #9 Skrevet 28. februar 2009 Jeg er også enig. Jeg abonnerte på bladet i 2 år, og det var lite spennende lesestoff. Synes også at artiklene var dårlige og ofte føltes de halvferdige. Jeg husker et eksempel på en dårlig artikkel som omtalte over to sider en mor som ikke ville sende sitt barn til barnehagen. Greit nok det, men artikkelen hadde jo blitt mer interessant hvis de også hadde intervjuet en som hadde barn i barnehage og var fornøyd med det, en pedagog som uttalte seg, foreldre som valgte andre løsninger som dagmamma eller delt arbeid, slik at flere sider av saken ble presentert. At en enkelt mamma ikke ønsker å bruke barnehageplass interesserer meg rett og slett ikke, men spørsmålet om barnehage eller ikke er jo mye mer interessant. Husker også en artikkel om premature som var forferdelig dårlig, hvor artikkelforfatteren var ekstremt opptatt av at premature ikke fikk noen senskader, mens forskningsarbeidet hun siterte konkluderte med akkurat det.
jeg fant firkløvern Skrevet 28. februar 2009 #10 Skrevet 28. februar 2009 Jeg synes både foreldre og barn og mamma-bladet er skikkelig dårlig, og synes det bare er gammelt nytt som står i det. Ble skuffet da jeg sist gang oppdaget at det var flere av reportasjoene i foreldre og barn som ligger gratis her på siden. Hva er liksom vitsen med å kjøpe bladet når artiklen kommer uka etterpå? Var glad da jeg så at noen her fra Dib hadde kommentert det i bladet. jeg kommer ikke til å fornye abbonementet.
Mrs. Bouquet Skrevet 28. februar 2009 #11 Skrevet 28. februar 2009 Skikkelig kjedelig blad, sa det opp nå på nyåret. Heldogvis var det lett og ikke noe krøll.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 28. februar 2009 #12 Skrevet 28. februar 2009 Jeg synes også at det ikke er verdt å abonnere på, så jeg kommer ikke til å fornye. Aldri noe nytt eller spennende. Mamma er hakket bedre, men ikke verdt noe abonnement det heller. Jeg liker forresten godt reklame, men det må utfylles med kjempegodt lesestoff da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå