Gå til innhold

Krise i heimen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

uff, nå er vi straks single her

er jeg som vil mest

tåler ikke sambo lenger

alt irriterer meg ved han, og selv om han gjør aaalt jeg ber om, blir jeg liksom ikke fornøyd.

har ikke følelser igjen for han pga for mange situasjoner.

jeg er nok kravstor når det kommer til oppførsel, og kan godt hende jeg tar feil om hva som er rett, men jeg kan vel ikke godta alt fordi sånn er han..?

hvor mye tålte dere før dere mente at nok var nok?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den dagen jeg inså at vi hadde flere dårlige stunder enn gode.. nedturene var verre enn oppturene i lengden.

Da kan man være lykkelig alene, frefor ulykkelig som 2!

Skrevet

den gikk jeg å tygget på litt for lenge....

jeg er nok kravstor når det kommer til oppførsel, og kan godt hende jeg tar feil om hva som er rett, men jeg kan vel ikke godta alt fordi sånn er han..?

det var ufattelig deilig å komme seg ut..

Skrevet

åh..det er akkurat sånn jeg føler og tenker..

lurer av og til på om det er jeg som er 'gal'...

men nei, enig med anonym over her; kan jo ikke godta alt fordi sånn er han..

men hva aksepterte dere ikke? noen eks?

HI

Skrevet

Her var det meg som gikk..for 2 mnd siden. Innså at jeg ikke var lykkelig etter å ha dvelet på dette i 1 år. Når jeg ikke ville kysse han etter jobb, når jeg ikke gleda meg til å se han etter 2 døgn fra hverandre...han begynte å bestemme litt for mye over livet mitt..selvom man er i et forhold så er man jo 2 individuelle personer også..

som hun ene sa, det ble flere nedturer enn oppturer og jeg tok bare hensyn til alle andre rundt...er nå alene med gutten vår 2 år, er selvfølgelig trist...men jeg ser mye lettere på livet nå og har en mer behagelig hverdag...jeg er glad for at jeg klarte å ta den besluttelsen, men brukte som sagt ett år på d...er ikke lett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...