Anonym bruker Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Jeg har en mann som er litt egosentrisk og litt vanskelig å leve med. Jeg trenger dermed å betro meg litt til noe, blåse ut litt frustrasjon når han er på sitt verste. Problemet er at jeg ikke føler at jeg kan gjøre dette til venner eller familie. Disse treffer jo mannen min og jeg føler da at jeg har utlevert han og at de vil se annerledes på han og at det kan bli en trykket stemning ved forskjellige diskuasjonstema eller lignende. Jeg vil heller ikke gjøre det her - for plutselig havner det i gale hender og han får vite det. Kan jo ikke skrive det for mye om heller for å forkle det, for da risikerer man å få irrelevante svar (som ser relevante ut utifra det man skriver). Hva gjør dere?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Skriv det og brenn det. Dersom du ikke vil gå litt lengre og snakke med psykolog eller andre om det.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Håper for din skyld at du har ei god venninne du stoler på og kan prate med.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2009 #4 Skrevet 27. februar 2009 Ingen dum idé å skrive det ned og brenne det Men jeg tror jeg trenger å snakke med noen for jeg trenger råd om hvordan jeg best skal takle mannen min når han er slik eller hvordan f. eks hvordan jeg skal oppføre meg for å få det bedre (hindre at han går i egomodus). Har aldri gått til psykolog før, er det bare å finne en i telefonkatalogen og ringe for time? Går det an å snakke anonymt eller får man automatisk en mappe om man går ditt. Ønsker jo ikke å få det midt i ansiktet ved en senere anledning.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2009 #5 Skrevet 27. februar 2009 Har en slik venninne, men er redd hun ikke er en flink nok skuespiller neste gang vi treffes. Vil ikke at hun skal oppføre seg annerledes overfor mannen min i fremtiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå