Gå til innhold

1 tri er et nervepirrende sted å være!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, det er så mange som er uheldige og mister det lille frøet sitt. Og jeg blir like lei meg hver gang!

Mistet selv i SA i august 08, og kjenner jeg er ekstremt nervøs for om det går bra denne gangen eller ikke.

Håper jeg kommer over på 2 og 3 tri, det er en kjempekoselig periode...synd 1 tri er så uendelig lang...

Masse lykke til alle vordende mammaer og små spirer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er et skummelt sted å være... Men det går bra med de fleste av oss heldigvis:) Har SA-historie selv men håper jo hver gang at dette skal være gangen det går bra :)

Lykke til med deg, håper vi får leke sammen leeeeenge :)

Skrevet

Veldig skummelt! Er 1.gangs gravid.. og bare venter på å komme over den mest kritiske perioden. Har ikke klart å begynne å glede meg noe ennå. Har ei nær venninne som hadde MA i uke 12 rett før jul, og det gjør meg også litt nervøs.. :-/

Skrevet

Skjønner dere veldig godt.

Men så kommer dere inn på 2.tri og der er dere bekymret for at dere kanskje ennå ikke har kjent babyen sparke.. også er det UL da, hvor mange gruer seg for at det kan være noe galt. Også på dette trimesteret hender det folk mister eller må ta abort.

Deretter følger 3tri hvor dere begynner å grue dere for fødsel og "har babyen sparket nok i dag?"

dere kommer konstant til å være bekymret for om noe er galt, dessverre...

Og i 3.tri er det også noen som opplever at babyen dør i magen rett før fødsel.

Det er en nervepirrende tid, jenter. Egentlig burde man holde seg borte fra sånne forum. :))

Lykke til! :))

Skrevet

vi må bare krysse fingrene for at det går flott denne gangen med oss!!! Kan vi ikke heller prøve å nyte svangerskapet? Synes forøvrig at det er bedre stemning inne på terminklubbene. Jeg skal iallefall kose meg for hver dag jeg har spire i magen =)) Og gleder meg til UL om 5 uker når jeg får et lite innblikk på hvem det er som skjuler seg her inne hos meg =)) Gleder meg også til å fortelle alle mine nære og kjærer den koselige nyheten. Vi skal prøve å holde det hemmelig lengst mulig denne gangen =)) kos dere masse!!! nå er det snart vår og masse fuglekvitter : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...