kikkit Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 kansje dumt spørsmål men... er første gangs fødende og lurer på mye rart:) den stripa vi får over magen.. det er pga hormoner har jeg hørt.. men min gjør vondt! er øm på en måte. og bare i den stripa. flere som har det sånn? eller noen som vet om hvorfor den er øm?
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Mulig du føler deg øm akkurat der fordi musklene drar seg fra hverandre og ut på sidene.
Maf og lillemann Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 er øm på hele oppsiden av magen jeg... føles litt som sånn tannlege-bedøvelse hvis dere skjønner hva jeg mener, hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå