En_av_hver Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 roselille.dk Finn pakke derfra i dag og hjelpes så utrolig fint!!!!! Anbefales:-)
Gjest Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Gåe og brune klær bare jo...det kler jeg ikke sønnen min i...blir for deprimerende... Sikkert noe penere til jenter...
En_av_hver Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2009 Ja, måtte det. Klærne i seg selv er jo ikke så veldig dyre (synes jeg da), så jeg synes det var verdt det..... Utrolig deilig og myke :-)
petite fleur Skrevet 28. februar 2009 #6 Skrevet 28. februar 2009 Har vært inne på den nettsiden x antall ganger og siklet på de nyyydelige klærne, og ennå ikke bestilt.....Må få ut fingeren! :-)
En_av_hver Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 28. februar 2009 He, he. Jeg fikk tips om siden her inne og klarte simpelten ikke la være....... Er jo litt spennende da....hvordan det ser ut i "virkeligheten", men her ble jeg bare enda mer frelst. Må nok bestille mer når det kommer inn litt sommerklær.....;-)))
ALIICE Skrevet 28. februar 2009 #8 Skrevet 28. februar 2009 Har bestilt masse derfra til sønnen min, helt fantastiske klær! Elsker stilen og fargene:)
En_av_hver Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 28. februar 2009 Ja, de har mange fine gutteklær også!!!!!! Har du betalt toll osv hver gang, eller har du sluppet unna noen ganger?
ALIICE Skrevet 28. februar 2009 #10 Skrevet 28. februar 2009 Har alltid betalt toll men det er helt greit synes jeg, klærne er jo ganske rimelige i utgangspunktet:)
Mayken Skrevet 28. februar 2009 #12 Skrevet 28. februar 2009 Fikk pakke til snuppa derfra forrige helg og klærne var jo enda finere enn jeg først trodde. Til og med sambo var himmelfallen og sa at det var noe av det fineste jeg noen gang har handlet til henne. Gleder meg til sommerklærne kommer.
*En rosa og en blå* Skrevet 28. februar 2009 #13 Skrevet 28. februar 2009 Enig med neffi, utrolig kjedelige farger! (';') Veldig fine klær, men akk så blasse, da... og så blir de nesten litt for fine. Jeg vil ha fargespreke klær som går an å leke i! :-) Men kan være en fin side om man er ute etter pynteklær, da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå