Gå til innhold

beklager å måte si noe trist.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag var jeg på ul. og den lille i magen hadde desv. død i løpet av de siste dagene, var 11uker og 2 dager på vei.

Så nå sitter jeg her med kjempe vondt i heile kroppen, etter 5 timer på sykehuset fikk jeg endelig komme på oprasjonstua og fikk utskrapning.

dette er andre gangen, :(

men livet går videre,lykke til til alle dere andre og kos dere med nurka:)

klem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NEEEEEEEEEI så utrolig tris da. Dette var virkelige dårlige nyheter, å når du har kommet så langt også.. Pokker.. Følte du på deg at noe var galt, siden du var på ul? Har du vært på ul før denne??

HUff håper du kommer inn her snart igjen... det fortjener du..

trøsteklem

Skrevet

så utrolig lei meg på dine vegne!!! Vet ikke helt hva jeg skal si, men sender deg masse varme tanker og håper at jeg ser deg snart her igjen!!!

Skrevet

Neeeei å neiii...huff stakkar stakkar deg... Det var ikke sånn dette skulle gå... Føler virkelig med deg, jeg mista selv i uke 8 en gang, men uke 11 er faktisk mye mye lenger... Så du måtte ha utskraping å hele pakka, uff, dette var virkelig triste nyheter...:( Ønsker deg alt godt, og håper du om en stund er tilbake her nygravid og lykkelig!!!:o) Neste gang går det bra!!:o) Mange gode trøsteklemmer fra meg :)

Skrevet

var på ul. i uke 6 å da slo hjerte som bare det,

men det var tydligvis et eller annet som var galt siden det gikk den veien.

nei men jeg klarte ikke å slappe av bare så ringte jordmora på sykehuset å spurte om jeg kunne komme innom, traff en KJEMPE koselig dame hu sa bare kom, å etter 2 ul. undersøkelser så måte de bare si desv. at den var død :(

det hadde skjedd ganske nylig sa hu,men ingen symptomer på at det var noe galt, det gikk 7 uker etter at den første jeg mista døde til jeg begynnte å blø. så jeg er glad at jeg fikk tatt den ut ganske kjappt selv om dette ikke var frivelig, hadde bare lyst å hyle og stikke av men det hjelper jo ikke akkorat.

Glad jeg har en så flott mann som var der for meg.

takk for klem det var deilig :)

Skrevet

takker for alle varme ord alle sammen,

ja dette er 2 utskrapning så dette vil jeg ikke anbefale det er ikke godt, det gjør like vondt i hjerte som i magen.

hadde begynnt å glede oss til den skulle komme, den var ikke planlagt men alikavel velkommen var den.

Skrevet

KJEMPE KJEMPE KJEMPE trist å høre!!!!!!!!!! :(

Ufattelig trist å høre hva du har måttet gått igjennom.....kjære deg!!

Godt du har en sambo som støtter deg, superviktig!!!

GOD klem fra meg

Ps; alle gode ting er tre...................

Skrevet

Takker, :)

hadde jeg ikke hatt de 2 flotte barna mine å komme hjem til veit jeg ikke hvor jeg hadde vært nå.

Så kroppen min kan produsere barn å det er jo bra det da, vi kommer

å ta en pause nå å evt prøve neste år hvis det passer seg da.

klem

Skrevet

Så ufattelig trist!!

Stor klem til deg!

Skrevet

jeg kondolerer, Mybones. det var jo ikke slik det skulle gå!

jeg vet hvor vondt det der er. og det beviser jo bare igjen at en skal lytte til mødrenes magefølelse..

klem til deg.

Skrevet

uff det var trist lesing:(

Sier som VinterSol, man MÅ bare lytte til oss mødre altså!

Skrevet

Takker jenter, det er bare slik som kan skje desv.

lykke til dere og takk for all omtanke,

det var nok ikke meningen at vi skulle ha dette barnet men at det er et annet som venter på oss,velger å se det på den måten selv om det gjør vondt akkorat nå :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...