kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Hei! Jeg har sendt inn de papirene til navn som man skal, får man noe tilbake? bekreftelse eller noe?
passilurken Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 nei, du får ingenting før du får penger på konto. kan være greit å ringe et par uker før man går ut i permisjon å høre om alt er ok. for du kan være sikker på at dersom noe mangler, så får du i alle fall ikke beskjed! og papirene blir ikke behandlet før du faktisk går ut i permisjon, de blir bare liggene og er "klare til behandlign". det var det jeg fikk beskjed om...
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2009 Ok, takk skal du ha:) får ringe en dag å høre om de har mottatt de bare. Takk for svar:) lykke til med fødselen som kommer snart:)
alines Skrevet 27. februar 2009 #4 Skrevet 27. februar 2009 Jeg fikk bekreftelse fra Nav, først at de manglet noen opplysninger, så ordnet jeg det. Så fikk jeg svar at alt var mottatt og godkjent og dato for første utbetaling. Tilhører nordland. Fikk svar ca 2 uker etter at jeg hadde sendt inn papirene.
bondemor Skrevet 28. februar 2009 #5 Skrevet 28. februar 2009 jeg fikk også svar med hva jeg får og hvilken periode jeg får det i osv.. tok bare 2-3 uker fra jeg sendte inn søknaden..
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. februar 2009 Så rart at det er forskjellig..hmm.. Jeg sendte vel inn for ca 3-4 uker siden, har ikke fått noe brev tilbake..sendte de mail i går så får håpe jeg får svar på mandag, hvis ikke ringer jeg. Liker å vite at alt er i orden:) Takk for svar alle sammen:) Fortsatt god helg...
Fjerdemann på vei Skrevet 28. februar 2009 #7 Skrevet 28. februar 2009 Jeg tviler på det stemmer det hun ene skrev om at du ikke får beskjed dersom ikke alt er i orden, for da får du jo avslag. De kan ikke gi deg avslag uten å gjøre deg oppmerksom på det, pga klagefristen. Selv fikk jeg avslag forrige gang, fordi de manglet et papir. (Selv om de i utgangspunktet hadde det de trengte, sa de...) Da fikk jeg brev i posten med avslag, og opplysninger om klagerett, med klageskjema. Men jeg må ærlig innrømme at jeg ikke husker om man får noen bekreftelse på at det er gått i orden. (Annet enn jeg fikk bekreftelse forrige gang, men det var jo en bekreftelse på at klagen var tatt til etterretning, og at avgjørelsen var omgjort..) Her sjekket de gjennom papirene når jeg leverte dem, for å være sikker på at alt var fylt ut riktig, og at alle papirer var med. Så satser på de blir fornøyd i år..
Krepsen :) Skrevet 28. februar 2009 #8 Skrevet 28. februar 2009 Jeg fikk brev i fra NAV om at foreldrepenger var invilget, hvor lenge de hadde registrert at jeg skal ha permisjon og når far tar ut sine 6 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå