kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Jeg har sendt inn de papirene man skal til nav, får man noe svar tilbake eller bekreftelse på at de har mottatt eller noe?
Moderbodin har født Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 pleier å få bekreftelse på det meste der ja...
Juni prinsesse Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Sjekk det opp, for NAV har en tendens til å rote bort ting...
Amanter<3 1+venter tvillinger Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 Hvilke papirer er det som skal sendes, og når skal de sendes? Jeg har termin 4. september.
endelig mamma:) Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 Jeg var på møte på nav, fikk hjelp til å fylle ut alle papirer. Helt fantastisk, og fikk med en lapp når de ulike papirerene skulle leveres inn. Så om du er usikker, ta kontakt med de:)
Gjest Skrevet 1. mars 2009 #6 Skrevet 1. mars 2009 Hvilke papirer er det du har sendt inn?? Jeg vet jeg må melde fra til jobben om permisjon, men resten fikser vel de?
endelig mamma:) Skrevet 1. mars 2009 #7 Skrevet 1. mars 2009 Jeg blir alene med omsorgen, så var tre, fire ulike papirer jeg måtte fylle ut tror jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå