Gjest Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Fant en layout på nettet jeg vil ha, men det funker ikke (det gjør ingen av layoutene jeg prøver) Noen som vet hva jeg gjør feil?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Heisann. Leste innlegget ditt, og gadd egentlig ikke å svare. Men side jeg har spurt om det samme her flere ganger og ikke fått noe svar tenkte jeg at jeg måtte være litt behjelpelig Vet ikke hvor du fant din layout, men på pyzam.com er det MASSE forskjellige.. jeg prøvde å få noen av layoutene derfra på bloggen min og fikk opp feilmeldinger hele tida. Men så prøvde jeg fra samboer sin pc, og da gikk det av en eller annen grunn Prøv der, eventuellt fra en annen pc og følg intruksjonene (ganske enkelt). Lykke til med både blogg og føding
Gjest Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Tusen takk:) Jeg fikk det til tilslutt (men med koder hentet fra en annen side)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2009 #4 Skrevet 27. februar 2009 Flott, da er det ingen sak Får jeg se resultatet, eller er bloggen din låst?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå