Gå til innhold

Er dette et tegn på modning?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har slitt med forstoppelse så å si hele svangerskapet, men nå plutselig så går jeg på do i ett.. er i uke 36.. Kan det være tegn på modning eller hva er det?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tviler på det du... selv er jeg ei uke på overtid, og har hatt det slik i et par mnd...

Skrevet

Tror nok ikke det er et tegn på modning jeg heller, men at det er hormoner som forandrer seg er jeg rimelig sikker på. Her har jeg også vært plaget med forstoppelse, men nå som det nærmer seg slutten så har dette endret seg og jeg går også oftere på do. Uten forstoppelse ;-)

 

Modningen merker jeg derimot som mensmurringer og stikninger. Det har jo en sammenheng med hormoner det også, sikkert, men modningen min kom etter at fordøyelsesproblemene ga seg, så tror nok ikke det egentlig er relatert.

 

Er 37+3 i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...