Mamman til Leon <3 Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Jeg har slitt med forstoppelse så å si hele svangerskapet, men nå plutselig så går jeg på do i ett.. er i uke 36.. Kan det være tegn på modning eller hva er det?
passilurken Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 tviler på det du... selv er jeg ei uke på overtid, og har hatt det slik i et par mnd...
Underveis --> Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 Tror nok ikke det er et tegn på modning jeg heller, men at det er hormoner som forandrer seg er jeg rimelig sikker på. Her har jeg også vært plaget med forstoppelse, men nå som det nærmer seg slutten så har dette endret seg og jeg går også oftere på do. Uten forstoppelse ;-) Modningen merker jeg derimot som mensmurringer og stikninger. Det har jo en sammenheng med hormoner det også, sikkert, men modningen min kom etter at fordøyelsesproblemene ga seg, så tror nok ikke det egentlig er relatert. Er 37+3 i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå