Anonym bruker Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 hva betalte dere for overnatting? vi er 3-4 voksne og 1 barn. hvor lang tid tar det å reise dit? passer det for gutten min på litt over 3år
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Vi var der i sommer. Bodde på Legoland Hotel- betalet 1000 kr natten- barna elsket det!! Fint hotell, men god, variert frokost. Masse å gjøre for barna der. Vi hadde men en på 3 og en på 2 og begge storkoste seg i Legoland. Hun på 3 kunne gjøre endel ting alene, snakker masse om det enda. De elsker å se på bildene fra Legoland. Vi skal tilbake i sommer.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Og inkludert i prisen var inngang til Legoland i 2 dager. Ikke dyrt!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2009 #4 Skrevet 27. februar 2009 det var ikke dyrt! da skal jeg se etter det på internett! takk
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2009 #5 Skrevet 27. februar 2009 Mannen min mener bestemt det var 1500 kr.... uansett er ikke dette galt- inkl frokost og inngang 2 dager( for 2 voksene og 2 barn.) Vi bestilte på Hotells.com
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #6 Skrevet 28. februar 2009 Hei:) Vi var i legoland sommeren for halvannet år siden. Jeg ville ikke anbefalt å reise dit midt i høysesongen, men jeg vet jo ikke når dere skal dit. Hadde m oss to barn på 7 år. Men, det var køer lange som.....ja!!! De stod opptil en time i kø for å få kjøpt seg en is el.l. Like ille var det m karusellene! Det var ingen sitteplasser og finne, ikke mulig å få mat pga kø og stappfulle spiseplasser. Veldig kjedelig, men en vanvittig flott plass for ungene:) Vi bodde i sommerhus på Jylland:) God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå