Gå til innhold

Når er det vi skal gi de små tran/ D vitamin?


girl23 *har fått prinsen sin*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fra fire ukers alder. Vi har begynt med D-vitamin-dråper, men jeg er ikke så veldig flink til å huske på dem... Men han får i hvert fall noen av dagene da...hehe... Skal skjerpe meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da må jeg ut å kjøpe det i morgen ;-) Tran blir bare gris og stinker noe forferdelig :-) Da liker jeg best D-vitamin dråper ;-) hehe....

Ikke alltid like lett å huske på i denne ammetåken ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.flaskeposten.org/index.php?Itemid=46&id=23&option=com_content&task=view#tran

 

Jeg fant dette på flaskeposten.org. Der står det at flaskebarn helst skal få tran, men at de kan få d-vit.dråper hvis de ikke vil ha tran. Dette fordi de trenger de lange umettede fettsyrene som finnes i tran og morsmelk. Det jeg stusser på er at disse fettsyrene må jo finnes i mme når denne er tilsatt omega 3? Når ble det vanlig at omega 3 ble tilsatt mme? Kan svaret (fra 2007) være fra før dette var vanlig? Bare tenker høyt her... Kanskje du kan sende en epost til produsenten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissKitty, jentungen min får nan 1, den er det egentlig omega 3 i, men får i tillegg tran ved siden av. Jeg har tranen blanda sammen med melka og malte ekstrakt, fordi da får de ikke transmaken pga malten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...