FraENtilTO Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 bruke dette???? hoster som en gal hele tiden og det hemmer meg sånn og blir så sliten av dette... men eg lurte på om kanskje litt hostesaft kunne gi meg litt liv igjen... om noe kan brukes da?? Noen som har erfaring???
Hera Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Bisolvon og Solvipect kan du fint bruke. Bisolvon "reddet" jula for meg, etter 14 dager med hosting trodde jeg at jeg skulle bli gal, fikk da resept på Cosylan, men Bisolvon virket bedre. Den kan du kjøpe reseptfritt på apoteket. God bedring:0)
74skytte Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 Jeg fikk beskjed om at det ikke var noe jeg kunne ta mot hosten. Bare vanlige pastiller. Jeg spurte legen og på apoteket. Fikk bare noe som het hostedrops el.på apoteket. Men jeg vet ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå