Gå til innhold

Har noen en god bærbar pc å anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal investere i ny pc... Skal brukes til nettsurfing og studier, så det er viktig at den har godt tastatur og er god å skrive på over lang tid, og at den har god touch-pad.. At den har minnekortleser er også et pluss..

Har vært i endel butikker å sett, men alle har sitt "favorittmerke" og er kritisk mot de andre så jeg greier ikke bestemme meg.. Max 6000kr.

Noen som har en pc å anbefale meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dell intel core med duo prosessor:) gå inn på dell sine sider og bygg deg en pc selv..ta også med office home and student..da har du en god pc til nettsurfing og skolearbeid:) jeg er veldig fornøyd med min!

Skrevet

Hva er ca pris da? Hvordan fungerer det med service osv vis noe skulle skje? Sender man inn pc'n da?

Jeg har kun kjøpt i butikk før, så er ikke helt inn i det å handle pc på nett.. :)

HI

Skrevet

jeg husker ikke helt sikkert..men min sin var vel 7000 ca(men jeg bestillte noe ekstra også:) du har 1 års garanti..men du kan også få forsikring i 3 år..for litt ekstra penger, men jeg synest ikke det er nødvendig, for om det er noe galt med pcen..så merker man det innen et år:) det finnes service rundt omkring i landet som du tar kontakt med om noe skulle vere galt, finnes nok i nermeste byen:) jeg er vertfall veldig fornøyd med min..og veldig enkelt å bestille og lage den pcen du vil ha:) du kan få rosa pc også.. viss du er opptatt av den slags:P så får du den levert hjem på døra di fix ferdig:)

Skrevet

oki, er ikke så nødvendig med rosa, hehe:)

men jeg skal ta meg en tur inn på nettsiden å se litt! Takk for tips.

HI

Skrevet

Bare ikke finn på å kjøp Ferrari-PC! *FaensdrittPC* :@ Men ACER er jævlig bra, elsker den!! :-)

Skrevet

oki.. takk for tips.. :)

flere?

HI

Skrevet

Har selv en Toshiba. Liker ikke touch-pad, så den har jeg avinnstalert og bruker kun ekstern mus. Fint til mitt bruk (ikke student).

Hold deg unna Fujitsu Siemens. De bråker noe forferdelig. Om du ikke vil ha ei vifte som står å bråker noe vanvittig, så ikke kjøp FS som sagt.

Skrevet

Toshiba har jo noen rimelige alternativ, men jeg har hørt at de ikke er så god kvalitet på de, så jeg er litt skeptisk.. Men det kan jo skje noe med alle merker da... :)

HI

Skrevet

ACER ACER ACER!!!!!! Har selv en Acer 1642 zWLMi, kjøpte den for ca 3 år siden, og den funker som bare fletta annå;)

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=426381

Sjekk ut denne, ellers så kan du se på andre bærbare på denne siden, har mye bra og til grei pris;)

Skrevet

hmm, ja virka grei den, er den grei å skrive mye på? Har en gammel hp fra før, men jeg syns ikke den er så god å skrive på vis jeg skal skrive lange skoleoppgaver i flere timer..

HI

Skrevet

jeg syns min laptop er megagod å skrive på, og jeg tror ike tastaturet er så forskjellige på de forskjellige modellene av samme merke;) jeg har skrevet store oppgaver og mye her inne på min uten problem;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...