Gå til innhold

Akkurat som sting i magen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann..har akkurat som "sting" i magen, høyre side.ubehageligt pluss vondt når jeg trykker i siden.Kan ikke huske at jeg hadde slik med de 2 andre.Andre som har/hatt det slik?Var på ul for litt over en uke siden, og hadde det slik da og men alt var normalt sa legen.Er 11+5 uker idag.Andre som har tjukk grønnaktig utflod, sorry litt ekkelt men måtte bare spør:)Er det normalt mon tro??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. når du sier "tjukk grønnaktig utflod", så tenker jeg umiddelbart at du har en infeksjon. Syns du skal kontakte lege jeg.

(Men aner ikke om det er greit å vente til mandag. Kanskje du kan ringe og forklare saken for en sykepleier på legevakten, så vil hun sikkert si om det er greit å vente til mandag eller ikke?)

Skrevet

Fant dette et annet sted her på BIM, en eller annen infoplass..

"Utflod

Økt utflod er et tidlig tegn på at man er gravid. Den kan gjerne bli litt tykkere og seigere enn når man ikke er gravid. Dette er normalt.

Lukter utfloden ille, eller råttent, eller fargen endres til grønnlig eller brunlig bør du ta det opp med jordmoren eller legen din, for da kan det være en infeksjon. Det kan være Skjedekatarr"

Skrevet

Nettopp hatt sopp så kanskje det, lukter ikke noe så tror ikke det er infeksjon.tror jeg venter til mandag.Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...