Anonym bruker Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Jeg er trøtt og lei min egen jobb og har gått i gang og ser meg etter ny jobb. Men inne på¨finn ligger jo bare vikarbyrå. Er lite interessert i å gå over fra fast stilling til en lavlønnet vikarstilling. Jeg har fast jobb i dag. Misforstå meg ikke mht vikarjobber. Har jobbet årevis med det og føler meg ferdig med den tiden. Hvor finner jeg vanlige faste stillinger idag?!? Finnes det andre søkesteder? Da innen bank, forsikring og finans.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 takk, jeg viste for så vidt om nav. Men jeg skal sjekke ut disse andre..
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2009 #4 Skrevet 27. februar 2009 Nettsidene til vg og aftenposten har også, samt at lokalavisene også pleier å ha ledige stilliger liggende ute
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2009 #5 Skrevet 27. februar 2009 Lavtlønnet vikarstilling? Jeg har takket ja til ny jobb i dag jeg, gjennom vikarbyrå. Kinda. De fleste er nemlig også rekrutteringsbyråer, så ikke alle stillinger er "lavtlønnede vikarjobber" serru...
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2009 #6 Skrevet 27. februar 2009 Noen byråer presser prisen opp også, slik at man som vikar, eller ny medarbeider i fast stilling får høyere lønn. De forskjellige byråene betaler også veldig forskjellig til sine vikarer for samme jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå