Gjest Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 det er mye vanligere å kaste opp om natta enn om dagen! Nesten alle jeg snakker med sier at omgangssyke særlig slår til om natten. Jeg er rasende på verden fordi folk kaster opp oftere om natten enn om dagen. Jeg syns det er ekstra slitsomt å ikke få sove om natta fordi jeg er syk. Så om det er fælt å kaste opp uansett, er det ekstra ille å kaste opp voldsomt om natta når du er stuptrøtt og bare ønsker å sove. Kan dere tenke dere noe verre enn å ligge våken om natta å ikke få sove fordi du er syk?!! Det der sinnsykt dårlig gjort og utgjort at omgangssyker ofte slår til om natta, eller det typiske er at man begynner å kaste opp om kvelden og holder på utover natta. Jeg er drittforbanna på verden fordi det er vanligere å kaste opp om natta enn om dagen!!!!!!!!!!!
SnekkerPelle Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 Hva er problemet med deg og oppkast?!
EnNySpire:) Skrevet 28. februar 2009 #5 Skrevet 28. februar 2009 Haha, du er bare latterlig du:)Blir flau på dine vegne...
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 28. februar 2009 #6 Skrevet 28. februar 2009 hmm...oppkast er visst noe du liker veldig godt ettersom du bare skriver om det...
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 1. mars 2009 #7 Skrevet 1. mars 2009 Tror strengt tatt ikke det er verden det er noe galt med her..
wollywella Skrevet 1. mars 2009 #8 Skrevet 1. mars 2009 Hvorfor henge seg opp i bagateller når det finnes trær? Er man syk, så er man syk.
Gjest Skrevet 13. mars 2009 #10 Skrevet 13. mars 2009 Du nøffa...Du er ikke gravid, og såvidt jeg har skjønt så prøver du ikke å bli det heller. Ikke er du noe lesbisk heller, ettersom du er gift, og eneste som "binder" deg til disse forumene er at du har ei jente som er født i 2007... Så hvorfor ikke skrive noe som angår ungene ??? Istede for å komme med det samme usakelige tullet ditt (på kranglesiden av alle steder!) gang på gang? Del dine erfaringer du har fått fra dine barn, og del heller hvordan hverdagen din oppleves (NEI! Ikke hva du tenker om spy!!!), og spar oss hormonelle gravide som har et par dårlige dager av GODE grunner for slikt unyttig visvas som dette her. DET irriterer meg på toppen av så mange andre ting i dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå