Gjest Sekretøsa Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 funker det? Begynt på lavkarbo igjen, men greit å ha just in case... så slipper slankinga å gå meg til hodet, igjen..
Gjest Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Moren min har begynt på de og hun mener at de funker på henne. Har tenkt litt på det selv, men venter litt for å se og høre om de fungerer veldig på moren min eller ikke : )
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Så bra Jeg tenkte å bruke de før et måltid jeg vet er litt for mye karbohydrater i... er ikke sånn at jeg skal KUN bruke de, og stappe i meg alt annet liksom Hehe. Hvor lenge har hun brukt de da?
Gjest Skrevet 27. februar 2009 #5 Skrevet 27. februar 2009 Tror hun har brukt de i 1-2 mnd. SaDa: Du får kjøpt de i nesten alle butikker men er visst billigst på rema, der koster de litt under 150 kr.
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. februar 2009 #7 Skrevet 27. februar 2009 Takk for svar Og jada Sada (hahaha) de har det overalt ) Jeg har kjøpt jeg altså, men ingen umiddelbar effekt! haha
*MariDuBedårer* Skrevet 27. februar 2009 #8 Skrevet 27. februar 2009 Jeg har nå tatt de i 6 uker, og føler at de hjelper på. Har på disse ukene tatt av nesten 10 kg. Men har i tilleg begynt å gå tur hver dag:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. februar 2009 #9 Skrevet 27. februar 2009 Så flink du har vært!! Da er det håp for meg også ) Lavkarbo, tabletter OG trening må vel jaggu gjøre susen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå