Gå til innhold

Når "spratt" navlen din ut?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 19+3 men enda ikke nå utovernavle...Ser jo ikke gravid ut, bare tykk, he he he... Husker ikke når jeg fikk det de 2 forrige gangene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 23+5 og ser at navelen begynner å bli litt "sprengt" men den har ikke poppet helt ut ennå.Men er nok like før:(

Skrevet

det er 4 gang eg går gravid og har aldrig hatt utovernavel heldighvis,men de siste ukene så er den jevna ut med maven men stikker ikke ut

Skrevet

Jeg er 29 uker på vei, og har ikke utovernavle.

Skrevet

Første svangerskap fikk jeg ikke utovernavle!

Men denne gangen kom den tidlig rundt uke 20 tror jeg..

Men den er ikke helt ute da men man ser den i profil..dumme nalve..hehe

Skrevet

Min navle spratt aldri ut på nr. 1.

Skrevet

Min popper aldri, uansett vekt og hvor langt jeg er på vei.

Skrevet

har ikke fått det jeg heller i noen av svangerskapene. har det med vekt å gjøre? jeg er 170 og har veid 66 og 69 kilo rett før jeg ble gravid. denne gangen er for tidlig å si, men veier fremdeles det samme.

Skrevet

Utovernavle er jo bare såååå herlig! hehe Jeg har aldri fått utovernavle...Er som sist, ned går oppover under huden, på en måte... Nvlehullet er på samme sted, men den går okke innover, den går oppover også blir den skikkelig strekt til sidene og ser bare rar ut! er 25+3... Har lyst på det, jeg...

Skrevet

 

Har ikek utovernavle...Den er bare strukket/ikke eksisterende :)

Skrevet

aldri. den så ut som vanelig sist og hittil nå å. (21 + noe uker)

Skrevet

fortsatt innovernavl og i uke 34 nå:)

Skrevet

Sist poppa den aldri ut, så tror ikke på det nå heller.....

Gjest leelu25 *høygravid*
Skrevet

Fortsatt innovernavel i uke 37

Sist fødte jeg i uke 42 og da hadde jeg også innovernavel :)

Skrevet

min er strekkt ut, og popper forsiktig ut bare øverste del, haha..:P

er i uke 26

Skrevet

Aldri med mine 3 første og bir vel neppe denne gangen heller. Navlene ble bare flat på slutten.

Skrevet

tror ikke dette er noe alle for altså...har ikke merket noe til noe med navelen og jeg er 24+5...har vel noe med hva slags mage du er og hvor tynn...ser mange som er veldig tynne som er gravide får sånn utover navle..men d er ikke sikkert d heller er noe som må skje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...