En blå å en rød:) Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Er 19+3 men enda ikke nå utovernavle...Ser jo ikke gravid ut, bare tykk, he he he... Husker ikke når jeg fikk det de 2 forrige gangene?
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Jeg er 23+5 og ser at navelen begynner å bli litt "sprengt" men den har ikke poppet helt ut ennå.Men er nok like før:(
Gjest Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 det er 4 gang eg går gravid og har aldrig hatt utovernavel heldighvis,men de siste ukene så er den jevna ut med maven men stikker ikke ut
LillaGorilla♥♥ Skrevet 27. februar 2009 #4 Skrevet 27. februar 2009 Jeg er 29 uker på vei, og har ikke utovernavle.
♥Cherrypie♥ Skrevet 27. februar 2009 #5 Skrevet 27. februar 2009 Første svangerskap fikk jeg ikke utovernavle! Men denne gangen kom den tidlig rundt uke 20 tror jeg.. Men den er ikke helt ute da men man ser den i profil..dumme nalve..hehe
♥2 små gull♥ Skrevet 27. februar 2009 #6 Skrevet 27. februar 2009 Min navle spratt aldri ut på nr. 1.
erteposen + 4 Skrevet 27. februar 2009 #7 Skrevet 27. februar 2009 Min popper aldri, uansett vekt og hvor langt jeg er på vei.
mamma til fire små Skrevet 27. februar 2009 #8 Skrevet 27. februar 2009 har ikke fått det jeg heller i noen av svangerskapene. har det med vekt å gjøre? jeg er 170 og har veid 66 og 69 kilo rett før jeg ble gravid. denne gangen er for tidlig å si, men veier fremdeles det samme.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 27. februar 2009 #9 Skrevet 27. februar 2009 Utovernavle er jo bare såååå herlig! hehe Jeg har aldri fått utovernavle...Er som sist, ned går oppover under huden, på en måte... Nvlehullet er på samme sted, men den går okke innover, den går oppover også blir den skikkelig strekt til sidene og ser bare rar ut! er 25+3... Har lyst på det, jeg...
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 27. februar 2009 #10 Skrevet 27. februar 2009 Har ikek utovernavle...Den er bare strukket/ikke eksisterende
♥ anonym♥ Skrevet 27. februar 2009 #11 Skrevet 27. februar 2009 aldri. den så ut som vanelig sist og hittil nå å. (21 + noe uker)
Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 28. februar 2009 #12 Skrevet 28. februar 2009 fortsatt innovernavl og i uke 34 nå
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 28. februar 2009 #13 Skrevet 28. februar 2009 Sist poppa den aldri ut, så tror ikke på det nå heller.....
Gjest leelu25 *høygravid* Skrevet 28. februar 2009 #14 Skrevet 28. februar 2009 Fortsatt innovernavel i uke 37 Sist fødte jeg i uke 42 og da hadde jeg også innovernavel
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 28. februar 2009 #15 Skrevet 28. februar 2009 min er strekkt ut, og popper forsiktig ut bare øverste del, haha.. er i uke 26
Gjest Skrevet 28. februar 2009 #16 Skrevet 28. februar 2009 Aldri med mine 3 første og bir vel neppe denne gangen heller. Navlene ble bare flat på slutten.
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 28. februar 2009 #17 Skrevet 28. februar 2009 tror ikke dette er noe alle for altså...har ikke merket noe til noe med navelen og jeg er 24+5...har vel noe med hva slags mage du er og hvor tynn...ser mange som er veldig tynne som er gravide får sånn utover navle..men d er ikke sikkert d heller er noe som må skje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå