Gå til innhold

Tips for å unngå tidlig SA..??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble "gravid"(kan nesten ikke kalle det gravid for var så kort...) på første forsøk og superhappy, men så mistet jeg etter litt over 5 uker og nå er det ikke antydning til en strek på testen. Kjipt, men samtidig positivt å få en bekreftelse på at det kan skje og jeg at jeg muligens kan bli gravid....

Men - er det noen av dere som har noen tips for hvordan man kan unngå å miste? Noe spes. man bør gjøre/ikke gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette tror jeg desverre man ikke kan påvirke. Jeg har mistet to ganger og har gjort alt det riktige hver gang: ikke drukket alkohol, forholdt meg til matportalen i forhold til kosthold, ikke røyket, etc etc. Når man mister kan det også skyldes forhold ved fosteret, at det er kromosonfeil, misdannelser osv.

Vil ønske deg lykke til videre, en trøst til deg er at mange ofte blir raskt gravid igjen etter SA!

Skrevet

Takk for svar :). Ingen barn fra før og har passert 30-grensa så får krysse fingerne for at det skjer noe raskt igjen...!

Skrevet

Et godt tegn at du ble gravid, og forhåpentligvis går det bra neste gang! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...