Gå til innhold

Uff, blir litt nervøs jeg nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er og blir skikkelig hønemor, bare så det er sagt!!

2-åringen her har klaget over vondt i beina et par dager nå, og det blir jeg litt nervøs av.

Ok, ikke sikkert hun har vondt eller vet helt hvor hun har vondt, men dog...

Våknet opp gråtende i morges og halvgråt i 10 minutter etter hun hadde våknet, og klagde på vonde bein.

Kanksje mareritt? Vet ikke... Kanksje det er over til imorra? Vet ikke...

Men jeg klarer ikke la være å tenke på leukemi :o(

Var i begravelse for et år siden til en liten gutt som døde av leukemi, han klagde på vondt i beina i førsten...

Æsj...

Hører jeg ikke mer om vonde bein i løpet av helgen, tenker jeg ikke mer over det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med voksesmerter? gutten vår på 5 har hatt MASSE av dette i perioder..og det er veldig vondt..jeg hadde masse av det selv når jeg var liten.....

Skrevet

Jeg skjønner deg godt! Mammaer bekymrer seg for alt og mere til;) Før du bekymrer deg videre for leukemi vil jeg se etter mange blåmerker, har hun feber og er slapp og blek?

Hvis ikke kan hun rett og slett ha voksesmerter? Husk også at så små barn ikke kan spesifisere akkurat hvor de har vondt.

God bedring:)

Skrevet

holder en knapp på voksesmerter!

Skrevet

Tenker også vokse smerter. Håper det er over for denne gang

Skrevet

Takk for svar dere :o)

Men er det ikke litt tidlig for voksesmerter?

Skrevet

Har en gutt som akkurat har blitt 3 år og han har til tider veldig vondt i bena. Jeg velger å tro at det er voksesmerter og han er en ellers så frisk og aktiv gutt. :o)

Skrevet

Nei voksesmerter har man vel når man vokser og en to åring vokser jo ganske mye.

Skrevet

Ja, er nok det... Bare søkte litt på det, og det sto at det er noe barnet kan få fra 3 til 10-års alderen...

Men, de vokser jo mye i alderen hun er nå, så.... :o)

Skrevet

Vår gutt på fem år er sånn i perioder, og vi fant ut at han var plattfot. (sa fysioterapeut)

Så vi må passe på at han har sko som er godt oppbygget og ikke for flate. Så om han har støvler på en dag så har han verk om natta..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...