Kliko Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Lille Elias ble født 25. Februar =) Det hele starta ved 8 tida på kvelden når vi akkurat hadde kommet hjem fra svigers. Jeg var ikke helt i form så hang over do når jeg trodde jeg tissa på meg.. Men merka fort at dette ikke var tiss for det bare rant og rant når jeg reiste meg opp. Ringte føden og måtte komme inn for en vann sjekk - med beskjed om at vi kom til å bli sendt hjem igjen.. Dro på sykehuset og ble sjekke der, og fikk bekrefta at det var vannet som var gått. Med beskjed om å komme igjen dagen etter for sjekk dro jeg og samboer litt skuffa hjem igjen.. ( Man tror jo gjerne at når vannet har gått da er ting i gang..) Var vel hjemme igjen rundt halv et og gikk med en gang og la oss.. Jeg begynte da sånn smått å kjenne små rier og når klokka var halv to ringte samboer føden og hørte hvor lenge de måtte vare før vi fikk komme inn igjen..Et minutt... Samboer sovna og jeg lå der med øya i taket og prøvde å sove litt.. Når klokka var rundt halv fire var de et minutt, og siden vi måtte skaffe sjafør ba jeg samboer ringe søstra mi og føden for å si at nå kommer vi.. I bilen satt jeg å tulla litt i mellom riene og sa jeg håpe veldi på å komme inn på føden å få beskjed om en 5-6 cm åpning, å jammen sa jeg smør, det var det også!! Fikk føde stue og en super flink lærling var med oss hele veien. Fikk morfin ( synes ikke det hjalp så mye) og lystgass ( og yeah!!) og klokka 10.33 kom verdens nydeligste gutt på 3590 gram og 50 cm lang =) Var en stor lettelse og få han på bryste ja =) Nå er vi kommet hjem igjen og koser oss masse =) Lykke til videre alle her inne, gled dere masse til deres gull også kommer!! =)
Kristinanutten Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Gratulerer! Det virket jo som en grei fødsel Kos deg i barselstiden med gutten din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå