♥binna♥ Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Skal på kino. To gutter på sju og fire. Fireåringen er ikke skvetten.
LilleTrilleMille Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Ja, absolutt. 3 åringen i huset her elsker den filmen. Filmen er ikke skummel, det som kan være litt skummelt skjer helt i begynnelsen på filmen. Det er en utrolig koselig film for hele familien. (liker den best med engelsk tale)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå