Gå til innhold

Jeg har bare pang - plutselig - fått mage!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Seriøst.. Jeg har bare fått mage over natta! Det er skikkelig pussig.. Ikke spesielt oppblåst eller noe,og har gått ned 3 kilo siden jeg ble gravid! Syntes det ser kjempeteit ut, er jo bare 11+5...

Var ikke klar for å kjøppe mammabukser helt ennå, men hvis detta fortsetter, så blir jeg visst nødt til det! Trodde man ikke fikk noe særlig mage før rundt uke20 eller så når man var førstegangs? - Må vel legge til at jeg ikke var sylslank fra før av heller, men det får da være grenser!

Hvordan er dette for dere andre som er ca like langt som meg, ser dere gravide ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg måtte kjøpe min første mammabukse når jeg var 13 uker på vei med førstemann... Husker også at magen kom brått, hard nederst i magen...

Denne gangen med nr 2 begynte jeg å få mage når jeg var 5-6 uker på vei, nå i dag er jeg 9+6 og jeg er skikkelig hard nederst i magen slik jeg var med førstemann når jeg var rundt 13 uker på vei.

Ser skikkelig gravid ut ja!!! Første gang hadde jeg lagt på meg 1 kg når jeg var 20 uker på vei... denne gangen har jeg gått ned 3 kg siden jeg ble gravid...

Så lykke til =)

Skrevet

Har også mage...er skikkelig rart:P er 11 uker og noen dager:P er ikke helt sikker...men jeg har skikkelig kul..slik at det ser ut som om jeg er 6 mnd på vei...tror jeg må ut å kjøpe meg mamma klær snart..:P

Skrevet

Jeg er kommet nøyaktig like langt som deg, men ser bare en bittelite antydning til mage om morgenen. På kvelden virker den mer oppblåst (selv om den ikke føles slik), og da ser jeg langt mer gravid ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...