MarihønaMedHvitveis Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Lo første gang da hun var 2 mnd og 2 uker. Så gikk det tre uker til neste gang. så har det vært nå og da siden, og de siste ukene fra hun ble rundt 4 måneder har det vært hver dag, og nå de siste dagene ( 5 månder neste onsdag) har hun ledd hele tiden av alt og til alle!
Gjest yrild Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 lillemann lo første gang når han var 10 uker. Jeg ble så opprømt at jeg skremte vettet av ham, så det blir nok lenge til neste gang ;-)
Hedda+en til...i sept 08 Skrevet 27. februar 2009 #4 Skrevet 27. februar 2009 Prompen begynte å le 1. juledag av storesøster som hoppet og danset foran han. Da var han 3 1/2 måneder. Og i begynnelsen var det bare storesøster han lo av. Selv om hvor mye jeg hoppet og danset foran han, så så han bare dumt på meg. Det var bare storesøster som var morsom
Elsker jenta si<3 Skrevet 27. februar 2009 #5 Skrevet 27. februar 2009 Da hun var 4 måneder, og jeg ble så glad at jeg begynte å hyylskrike:P Er ikke hver dag hun ler,men når hun gjør det,holder hn som regel på en stund.. Det er så herlig å høre på!<3
Gjest yrild Skrevet 27. februar 2009 #6 Skrevet 27. februar 2009 he he Hedda+ :-) kjenner meg veldig godt igjen i fåfengt hopping med tilhørende grimaser! Her i huset er nok Papsen mye mer stas enn mamma :-)
husmus &2 Skrevet 27. februar 2009 #7 Skrevet 27. februar 2009 Hedda, har du også en promp! Her begynte prompen å le ganske så tydelig da han var rundt 2 mnd, men det var ikke så ofte, men nå ler han ordentlig daglig, flere ganger om dagen. Han er nå 4 mnd. Vi ler når vi skifter bleie og vi ler når vi spiser og vi ler når vi ligger alene på gulvet, osv osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå