Gjest Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Jeg er det man kan kalle akkurat det!!! Sliter med alle slags tanker og ser mørkt på ting.Alle de fornuftige tankene mine er som fløyet bort.. Tror mannen min var glad han kunne reise i nordsjøen idag for stakkars,han har ikke hatt det lett i det siste...
Gjest Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Nope, du er absolutt ikke alene. Jeg har ikke så mørke tanker, men jeg har utrolig kort lunte om dagen.. Hmmm er det kanskje derfor samboer jobbet overtid igår og også idag?? Det som er litt rart er at når jeg er midt opp en av utbruddene mine så er det så utrolig logisk at jeg har blitt sinna - det er først i ettertid at jeg ser at jeg absolutt ikke hadde noen grunn til å ta sånn av... Syns litt synd på disse mannfolkene våre... Men jeg håper at de forstår at det er hormonene som kjefter på dem og at det egentlig ikke er noe vi gjør med vilje
Gjest Skrevet 27. februar 2009 #4 Skrevet 27. februar 2009 Ja er ikke lett for de mannfolka å skjønne,de opplever ikke hormonene som herjer.. Prøver å vise han litt av det jeg leser om akkurat dette,sier han kan se at det er helt normalt og ikke noe som er lett å kontrollere.. Jeg mister alle fornuftige tanker,prøver å styre meg men det går ikke så bra det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå