Gå til innhold

Noen som har noen gode kyllingfiletoppskrifter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha kyllingfilet, men har ingen inspirasjon til hvordan jeg skal tilberede den. Hva er godt til?

kom gjerne med tips til en god saus jeg kan lage som passer til kylling også :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk.. skal se igjennom om jeg finner noe godt :-)

Skrevet

suupert... :-) tusen takk :-)

Skrevet

sikekrt mye godt på linken, ikke sett på den..

men er snitter jeg filettene og legger rød pesto inni, eller kremost! Kjemoe godt!!

Skrevet

Kanskje ikke direkte dette du er ute etter, men her skal du få en oppskrift på kylling-sandwich. Godt!!! ;)

Kyllingfilet skives og stekes i panne. Krydre med estragon, basilikum, chilipulver, salt og pepper.

Stek bacon i skiver. Gjerne skogsbacon.

Lag eller kjøp aioli. (hvitløksmajones.)

Skjær litt tykke skiver av godt brød. Gjern grovt, men noen synes loff er best... ;)

Smør en skive med aioli. Legg på salat, tomat, kulling og bacon. Sleng en skive brød oppå der igjen, og del sandwichen på skrå.

Kan serveres med f.eks pommes frites, salat, pickles, bakt potet, løkringer, potato skins eller annet du måtte ha lyst på!

Vel bekomme! :)

Skrevet

Mye gode oppskrifter ja. største problemet er vel at jeg ikke har ingrediensene jeg trenger. Så må nok planlegge litt mer neste gang... får prøve å lage meg en litt innprovisert kyllingrett med det jeg finner i kjøleskapet i kveld.

Om noen har lyst til å hjelpe meg kan jeg si hva jeg har liggende: 4 kyllingfileter, bacon i strimler, litt rød paprika, agurk, egg, lettrømme, fløte, ost, lime, vanlig løk, tja.. det er vel det jeg har som jeg kan komme på kan brukes til noe...

tenkte på å surre bacon rundt kyllingfiletene, og steke dem. koke poteter, og lage en saus med fløte, paprika og litt løk.. går det ann tror dere?

Skrevet

mmm den hørtes god ut.. må prøves ut en gang :-)

Skrevet

Den nye tacoen hvor man bruker crispy chicken er kjempe goood! Der bruker du filet som utgangspunkt... Eneste du trenger i tillegg er den boksen og grønnsaker du vil ha...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...