Gå til innhold

hva gjør man med en evig mammadalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har to barn.begge er evig mammadalt.nå er begge syke og de er enda mer klengete. miste på 9 mnd er helt ekstrem. i sted skulle eg prøve å sove litt siden eg er syk og.men nei han hylte og hylte og hylte litt til. til slutt gikk eg opp for eg hørte pappaen prøvde få han til å sove kl 17...(vil ha han i seng til 19....)eg kom opp han ser meg strekker armene.får komme og han bare gliser.strålende fornøyd. sånn er det hele dagen.hva gjør man? forresten han er vel stortsett helt frisk noda.. dette er ikke bare når han er syk heller.er alltid.eldste på 2.5 er ikke noe bedre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om det kan være slitsomt så ville jeg ha nytt det og kost meg.

Den tia kommer fort nok hvor de små ikke engang vil tenke på å gi mamma en klem engang, fordi de ha blitt for store til det mener de...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

jotakk, sånn er det her også... hadde tidenes blideste unge frem til han var 15 mnd.. nå hyler han hele dagen om han ikke får være på armen min... og jeg har en jente på 4 år som er omtrent likedan! Tror han kjemper om "plassen" jeg...

Skrevet

er jo koselig til tider. men når begge ungene omtrent står og hyler på stuen for mammaen skulle rett på do... da føler jeg det er gått for langt. hehe.. men må jo si at jeg blir jo veldig glad når eldste kommer å sier mamma jeg elsker deg.hehe

når dem kommer oppi til oss om natten så skal begge helst ligge helt inntil meg. jeg får jo ikke bevegd meg i det heletatt.hehe..

er jo synd på pappaen og. for han vil jo være med dem og. og vil jo at dem ikke skal skrike osv når dem er med han

Skrevet

Det blir vel å nyte klenginga frem til de blir 12 år...

Gjør deg tidvis utilgjengelig så pappan blir eneste alternativ. La toåringen gå på alenetur med pappa etc.

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2
Skrevet

Send dem på helgetur med pappaen. Da snur det nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...