Gå til innhold

Noen som har studert på HIHM avd. Rena?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har studert på HIHM avd. Rena?

Er det mange studenter der? Godt miljø? Gode parkeringsmuligheter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn passe mange studenter, skikkelig bra miljø, særlig hvis du liker å trene,de har skikkelig idrettsforening og greier, stor parkeringsplass også

Skrevet

Hvordan er skolebygget der da? Er det fadderordning osv? Kommer til å flytte dit til høsten vis jeg kommer inn, å kjenner ingen som skal dit så det er litt skummelt.. hehe:)

HI

Skrevet

Jeg skal garantere deg at du kommer til å stortrives!Rena er ikke akkurat verdens navle, men det er passe stort. Toget kan du ta til Hamar, Oslo eller Trondheim. Rena ligger fint plassert mellom flere byer.

FLINKE lærere, som har tid til å følge opp hver enkelt elev, da Høyskolen ikke er for stor!Har du familie, så er det mange gode tilbud. Jeg råder deg til å se på kommunesidene, der finner du all den info du trenger, samt at de kan være mulig å finne ledig bolig på sidene (i hvertfall har de fleste andre kommunene i Østerdalen egen link til private boliger til salgs/leie)

Lykke til!

Skrevet

Høres bra ut, takk for svar! :)

HI

Skrevet

dytter litt vis det er flere her som har gått der, eller vet om noen..

Skrevet

Jeg var der i fire år og kosa meg masse:)

Men det er jo noen år siden det da.... Vi hadde forelesninger på det gamle samfunnshuset, pub i den gamle skolen og store konserter med både September When og Dum dum... Det var tider, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...