annki83 Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 jeg har hatt brun utflod siden tirsdag å i dag begynte jeg å blø friskt blod. er kjempe nervøs nå. tror dere jeg får ul dersom jeg henvende meg til legevakta ?? eller må jeg vente helt til mandag det virke lenge nå. jeg er 12+2 idag.. eller er det noen som tar privar ul i haugesunds område??
mammas skatter <3 Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 for sikkerhetskyld så kontakt lege eller legevakta! de vet hva de skal gjøre.
lilla jag Skrevet 27. februar 2009 #4 Skrevet 27. februar 2009 ja,kontakt legevakta med en gang,du!kan jo ikke gå hele helga å bekymre deg.vet hvordan du har det.
annki83 Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2009 ja da kommer en liten oppdatering.. vi ringte føden i går som bare sa det var ikke noe å gjøre å at jeg måtte vente til mandag å kontakte fastlegen min da, men om jeg begynte å blø mye skulle jeg kontakte legevakt. idag begynte jeg å blø mye mer å det kom en del klumper.... det bare økte på iløpet av dagen så jeg kontaktet lege vakten. når jeg kome ditte blødde det så mye at jeg blødde igjenom bind og klær å lat ikke noe kjekt i det helltatt. legen gjorde en kort undersøkelse lytter bare på magen å kljente litt på den. å sa at det nok var en spontan abort. trist å høre men jeg var gankse forberett på at han skulle si det når jeg blødde så mye å har hatt masse kramper å vondt i magen. så da var det nok desverre over for denne gang...
lilla jag Skrevet 28. februar 2009 #6 Skrevet 28. februar 2009 uffameien,annki!stakkars deg!må ha det vondt nå.vet hvordan det er.unnskyld at jeg ikke har så mye "lurt" å si.men jeg er veldig lei meg på dine vegne! når jeg mista gråt jeg masse samme dagen og litt dagen etterpå,så ble det gradvis bedre etter som dagene gikk.håper det går bra med deg og at du har noen og prate med og støtte deg til.gud velsigne deg!
VinterSol+2 Skrevet 28. februar 2009 #7 Skrevet 28. februar 2009 dette var leit å høre. og jeg blir fryktelig provosert over at du har blitt sådårlig behandlet av føden og legene, -selvom det ikke er noe de kan gjøre, så er det fryktelig av dem å avskrive deg på den måten du har opplevd, særlig når du er så langt på vei... jeg håper du har støtte rundt deg nå, du går en tøff tid i møte. been there done that. ta den tiden du trenger. selvom ingen andrekjente babyen din så gjorde du det, og du trenger å sørge, og å annerkjenne tapet. klem til deg. (se underforumet "ufrivillig abort" for støtte. det hjelper)
Soleie m/3 gull :) Skrevet 28. februar 2009 #8 Skrevet 28. februar 2009 uff, uff:( stakkers deg:( men du, fikk du ikke ul?? jeg hadde ikke trodd på noe før jeg var sikker og hadde sett det på ul. er jo mange som blør masse som du hører om, og som det alikevel går bra med:)
annki83 Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 1. mars 2009 nei har ikke fått noe ul ennå. regne me å få det etter eg har snakket me legen i måra.. men det er nok ikke så mye tvil desverre. det har kommet ut så masse klumper å blød. har fortsatt kramper i magen å blør en del... så trist å miste nå som det liksom ska være på sikre sida... klarer ikke helt å tenke klart heller ennå. har bare lyst å legge meg under dyna å grine å aldri stå opp igjen. det er heldigvis ikke noe alternativ siden jeg har to andre barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå