AussieAnette Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Er det rart jeg blir bekymret. Men bankende hjerte på ul etter 54000 prøven, så håper på det beste.
ble_mamma_6august 09 Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 ikke tenk så mye på tallene.. Her i romsdalen måles ikke hcgnivået i tall. Det ser jeg er lurt.. Det er så ange som henger seg opp i de. Dersom du har vært og sett babyen på UL, eller hørt hjertet, så er sjansene for at noe skal skje betraktelig mindre.. Men skjønner bekymring Lykke til videre i svangerskapet. Hilsen oss 2
AussieAnette Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. februar 2009 Jeg og legen trodde jeg var akkurat 12 uker på vei, pga siste mens osv. Men jeg ser jo det at jeg har lengre sykluser enn normalt, og kanskje jeg har hatt sen eggløsning også. Men på UL så var barnet så stort at det stemmer med 9 uker og 5 dager. Så snart inne i 10 uke. Først sa gynekologen at det så ut som noe som hadde vært dødt lenge, for det var bare en rund klump som ikke beveget seg. MEN den gjemte seg nok bare litt, for plutselig så vi den bedre og hjertet banket og den beveget seg inni der. Typisk at samboer var i Tyskland når jeg skulle på haste-UL. Så ålright lege jeg har som sendte meg rett på UL, for han ville ikke jeg skulle bekymre meg og ikke vite over helgen. Så jeg skal prøve å la være å tenke på HcG, legen og gynekologen sa at de var forsatt veldig usikre på dette hormonett generelt, alle jenter er forskjellige som han sa. MEN at det er en tendens til at hvis det faller såpass drastisk, så er det noe på gang. Men det behøver jo ikke å være det. Så nå krysser jeg fingrene til neste UL om 3 uker, og sier hver dag til den lille at den må klamre seg fast
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå