Gå til innhold

trenger hjelp til bestilling av tur til syden

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal bestille tur til syden for meg, mannen, datter 4 år og baby 4 mnd. bestiller på nett. krysse av på 3 eller 4 person??

hvor anbefaler du å reise med liten baby på 4 mnd?

og hvor er det varmt i slutten av september, eventuelt oktober?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 stk.

Reis til tenerife, kjempefint sted. Jeg syntes å reise til mallorca og hellas blir for kaldt i den perioden. Kanskje om dere reiser helt i begynnelsen av september går det å reise til hellas og mallorca.

Men på Gran Canaria og Tenerife er dere garantert varme og fin temparatur for småtroll på 4 mnd.

Skrevet

Du spesifiserer hvor gamle de er så ikke noe problem med antall.

September er helt nydelig i hellas, men oktober begynner å bli litt kaldt på kveldene.Både Star tour og ving har steder som er supre for barn, blue village og sunwing resorts. Kanonbra! Har vært både på kreta, rhodos og kypros i september, det var varmt og deilig, har også vært på rhodos i oktober og det gikk helt fint å bade i vann etc, men det er mye stillere (nesten for stille) da pga at sesongen nærmer seg slutten. Kypros er nok det aller mest værsikre, men det er dyrt der i forhold til hellas,

mallorca er litt lenger nord så skal dere dit vil begynnelsen av september være bra og sikkert også midten. Sesongen til tenerife starter ikke før vinterprogrammet og det er vel midten av oktober. Grancanaria er helårsdestinasjon, men er vel ikke akkurat verdens mest spennende reisemål, det er også mye lenger flytur til kanariøyene.

Skrevet

http://www.ving.no/hotel/hotelMaster.aspx?HotelId=9520&marketUnit=VN

Alanya er deilig på den tiden, vi har pleid å reise dit i mnd skiftet sept\okt.

Hotellet på linken er ca 10 min fra Bazaren, da er man ikke avhengig av dolmus\drosje. Mange resturanter og butikker rett rundt og Burger King rett over gata. Ligger rett ved den fine stranda Cleopatra beach. Har vært på mange hotell i Tyrkia, men det er dette vi kommer til å bruke igjen. Grei underholdning på kveldene ved bassenget :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...