Mamman til Mia Camilia Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Sitter her å funderer litt på noe.. Syntes både det er morsomt og veldig rart. Og veeeeeldig pinelig. Er nå 37+4. Når jeg holder babyer til noen av venninne mine, så begynner puppene mine å lekke noe sykt. Er faktisk sånn at jeg må bytte t-shorte etterpå. Å når babyen blir tatt vekk fra meg, slutter det å renne. Jeg syntes dette begynner å bli pinelig. Er sånn at jeg ikke vil holde noen babyer lengre, fordi puppa lekker. Noen av dere som har opplevd det slikt?
Gjest leelu25 *høygravid* Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Det er jo helt normalt.. Melk i puppa er hormonstyrt og det skjer en reaksjon når du er i nærheten av babyer eller hører babyer som gråter.. Er bare sånn det fungerer det!
lillebøllaspringmadrass Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 For å si det sånn. Er en grunn til at jeg har gått med ammeinnlegg de siste 4 mnd av svangerskapet!! Du er normal, det er bare melkeproduksjonen din som er i gang, også starter utdrivningsrefleksen din når du holder små barn:) Hos meg begynner det å sprenge på bare jeg ser et lite nurk, eller hører barnegråt.
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 27. februar 2009 #5 Skrevet 27. februar 2009 Jeg har en sønn på tre år å har hatt melk i puppene siden da.. men ikke sånn at det har vært en plage.. helt til jeg står i foreks butik kø og en nyfødt unge skriker for full hals.. da dunker det noe vildt i puppene å etter noen min begynner det å lekke.. og da er det tre år siden jeg fikk barn sist.. Det er litt sykt det.. ??eller??
Mamman til Mia Camilia Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. februar 2009 Godt det ikke bare er meg da XD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå