Gå til innhold

Er så lei av uansvarlige mennesker!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jente på 20 blir planlagt gravid..hverken hun eller sambo har jobb,og det eneste hun får er jo da engangsstønaden...babyen kommer og de må leve på sosialen,og har ofte hverken råd til mat eller bleier(men røyk og hundemat er det aldri mangel på)...så går det et år,begge fortsatt uten jobb..jenta blir gravid igjen..PLANLAGT!!!!! Jeg sier :skaff deg en jobb hva som helst,så du får foreldrepenger!!skjer det?? nei da!!

Å nå sitter de der da,to små barn,enda mindre penger,har ofte ikke det mest nødvendige og klager og syter over at de ikke FÅR nok penger! og begge er i full stand til å jobbe!!! Det her brukes VÅRE skattepenger til!!jeg blir så provosert at jeg ser rødt!!

Hva synes dere????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tenker ikke lengre enn til nesten.

Skal si meg enig i at det er litt uansvarlig ja.

Skrevet

Grusomt irrterende med sånne folk!

Skrevet

Hmmm ja.... Skjønner ikke hvorfor man tar seg en jobb om man får barn.

Jeg valgte å jobbe istedet for å sitte på rævva hjemme å motta overgangsstønad når jeg ble alenemamma. Litt stolthet syns jeg man kan ha! Og vise ansvar for barna man får.

Skrevet

Noen ganger tenker jeg at det skulle vært sertifikat på barn!! Da hadde det vært mange som ikke hadde fått barn gitt! Sånne skulle blitt fratatt alle stønader og blitt pisket ut i jobb. Blir så provosert av sånne folk at jeg spytter på dataen nå!

Skrevet

klassiske eksempel på "ung og dum". De klarer ikke tenke så langt frem. De må først få 2 barn og "oppleve" og erfare at dette var ikke så gullkantet allikevel.

Men jeg ser at de har ikke lært at første barnet kom heller...noen er og forblir dum..iicha vi kan ikke alle v're smart he he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...