Fluffymum Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 lurer litt her nå, er litt tidlig for mens, men litt seint for festeblødning tror jeg??
Musemor med tre søte små Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Hadde ikke festeblødning, der er faktisk ikke mer enn 10% som får det. Selv om man kan tro at "alle" har det dersom man leser på BliGravid forumet. Men når det er sagt, normalt sett kommer festeblødningen ca 1 uke etter EL, men kan også komme litt senere. Den er ikke som en mens, men mer som litt spotting. Det er iallefall det jeg har forstått av noen som har forklart det tidligere. Lykke til ;-)
Gjest Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 jeg tror det var det jeg hadde med andremann. Men det var ikke som en mens, bare bittelitt friskt lyserødt blod. Kom noen dager før jeg ventet mensen.
Fluffymum Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2009 takk for svar, kanskje er det ikke mensen da:) Flere?
Lovemelikeyoudo Skrevet 27. februar 2009 #5 Skrevet 27. februar 2009 jeg fikk det! var 5-6 dager etter befruktning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå