bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 lurer på å lage koldtbord til navnefesten selv. men hvor mye beregner man av f.eks laks,karbonader,laks og alt det andre per pers? de jeg brukte forrige gang koster 155 pr kuvert. veldig god mat. og det var gratis levering. vet ikke om det blir så veldig mye billigere å lage selv? tenker på alt arbeidet også.
♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Vi laget koldtbord til vår navnefest med førstemann. Må si det var mye styr, uten at vi sparte de store pengene. Med andre mann bestilte vi koldtbord, og fikk det levert. Det skal vi jammen gjøre denne gangen også. Selvfølgelig, jo flere gjester jo mer å spare, men for oss ble det så mye styr at vi ikke syntes det var verdt det.
Fornøyd_3barnsmamma ;) Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Jeg og moren min lagde maten selv. Husker ikke hva det kostet, men vi tenkte økonomisk. Vi lagde en hel kalkun i steden for å kjøpe inn masse kylling, som er dyrt. Vi kjøpte billig røykalaks ( som vi testet på forhånd selvfølgelig), lagde karbonader selv, salat ( som er helt enkel, med kinakål, agurk, paprika, tomat og mais) osv osv... f.eks vi beregnet en karbonade pr stk. vi lagde eggerøre med 20 egg, kalkun ( det holder i massevis), en passelig stor salat ( en kinakål) waldorfsalat ( 1 dobbel oppskrift), en stor røykalaks, en ferdigstekt skinke ( billig)..pluss pluss Vi var 15 voksne og noen barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå