Anonym bruker Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 ...bruke Otrivin nesespray, eller må vi bruke noe spesielt? Er dønn tett - vært det siden jeg testet positivt!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Det er faktisk ikke så vanskelig å google seg til svaret selv. Hentet fra Felleskatalogen: Graviditet/Amming: Overgang i placenta: Vasokonstriktiv effekt indikerer at xylometazolin kan være skadelig under graviditet. Absorberes i liten grad systemisk ved intranasal administrering. Det er derfor mindre sannsynlig at preparatet kan forårsake fosterskadelige effekter. Kan brukes under graviditet i terapeutiske doser. Jeg hadde nok først prøvd saltvann for å se om det kunne hjelpe
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Takk for svaret da!! Og takk for en sur tone! Dritt lei hele det forumet her! Nebbetryner hele gjengen. Nytter ikke å stille et ? uten å få dritt slengt! Tragisk
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2009 #4 Skrevet 27. februar 2009 Uffda.. er du litt hormonell? Kan hende at det ikke var ment ekkelt, men som informasjon, at du finner mange sånne ting selv ved å google. (Ikke alle som er like godt kjent i dataverdenen) Men jeg er enig i at det er veldig mange dumme svar her inne generelt.. man har liksom ikke lov å lure på noe.. eller skrive noe feil.. Jeg ville forsøkt saltvann først i alle fall, hvis du ikke alt har prøvd det. Håper du får en hyggelig kveld :-)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2009 #5 Skrevet 27. februar 2009 Er det rart man blir "nebbetryne" her inne da? Blir vel påvirket av de andre Haha Men innimellom stilles det utrolig mange dumme spørsmål her inne som man LETT kan finne svar på selv om man bare gidder
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2009 #6 Skrevet 27. februar 2009 Hehe, takk for et koselig svar til du over her:) Og til du andre fjerne her; Jeg skjønner at alt kan googles om, men det går ann å høre m andre her om de har prøvd, eller har erfaringer rundt det! Er så unødvendig å svare på ting du syns er helt på tryne! Sikkert en liten fjortis som 90% av de andre her er!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2009 #7 Skrevet 27. februar 2009 HALLO!!! Jeg er faktisk IKKE fjortis! Jeg er nemlig 18 år og alenemor til 2. Det er sikkert mer enn du kan si din inntørka gamle røy
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2009 #8 Skrevet 27. februar 2009 ja,, for du har alle gode forutsetninger... 18 og alenemor til 2.. høres ikke særlig voksen ut syns jeg! Og et lite tips.. du kunne godt holde deg inne på "kranglesiden" i stedet for å sitte og være ekkel når folk lurer på noe.. All støtte til HI. :-)
Kleint Skrevet 27. februar 2009 #9 Skrevet 27. februar 2009 18 år ja. Merket at det var noe. Jeg er nå 8 år eldre enn deg, og har litt mer vett i mellom ørene:) Bra jobba da, 18 og alene, ikke så rart kanskje Pell deg inn på krangle da, sikkert morsommere der:)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2009 #10 Skrevet 27. februar 2009 Så nå skal dere begynne å angripe oss unge alenemødre lissom??
Kleint Skrevet 27. februar 2009 #11 Skrevet 27. februar 2009 Smarte innspill du kommer m, hehehe. Hvem begynner m drittslenging her da? Det står respekt av deg, ler
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2009 #12 Skrevet 27. februar 2009 Hvem har sagt at denne anonyme bare er en person? Kan jo faktisk være at det er flere som har utgitt seg for å være samme person
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2009 #13 Skrevet 27. februar 2009 Håhåhåhåhåhåhåhåh, her var det mange enkle sjeler.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2009 #14 Skrevet 27. februar 2009 Ja, gravide kan bruke nesespray, men prøv å bruk minst mulig av det. Bruk også spray for barn. Jeg er tett og må bruke spray, to-tre ganger pr døgn, kroppen tar opp så lite, så det er ikke skadelig for barnet! Bruk nesespray så får du puste skikkelig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå