Gå til innhold

Er redd for å miste...


EliseAS

Anbefalte innlegg

Kjenner så mange andre som har spontanabortert. Er kjemperedd for at dette skal skje meg....

 

Er det andre som tenker mye på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja det gjør jeg...

 

har spontanabortert en gang tidligere, og det var akkurat rundt uke 8 der jeg er nå... men heldigvis har jeg fått ei nydelig jente i mellomtiden.

 

du har ingen garanti for at det ikke skjer deg,men jo lengre du kommer jo mindre er sjansen. du må bare tenke positivt, og om det skulle skje får du trøste deg med at det antakeligvis var noe galt med fosteret som gjorde at kroppen støtte det fra seg.

 

jeg skal krysse fingrene for deg og meg

 

alt vil nok gå bra skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker mye på det jeg også. Men som nr 2 i oktober sier, jo lengre du kommer, jo mindre sjans er det...er 9+0 idag, så håper alt går bra!!

 

Dette blir min første, og vi har sagt det til hele familien og de fleste av vennene vårs. Vi synes at det er litt greit at de vet det hvis det skulle skje noe, slik at vi slipper at folk maser på oss om vi snart skal få barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. jeg er ikke så redd for å spontanabortere for uke 12 men etter det er det jo også veldig mye som kan skje så tenker litt på det. hører om den som bærer barnet helt ut ,men at det går galt like før eller under fødselen dette er noe som jeg tenker mere på. for om det er en tidlig abort .så er det nok det beste at kroppen rydder opp selv, jeg har mistet en i uke 7 spontanabort og en i uke 10 som var utenfor livmoren, men vi har ei tulle som blir to i mai å glede oss over, håper alt går bra nå. er jo ikke mer enn 6+2 i dag så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...