Gå til innhold

gravid utefor livmoren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, lurer på om noen har erfaring med dette? jeg har tre barn og er nå gravid med nr 4. Er bare 4 uker ca på vei, det er helt annerledes enn de tre andre svangerskapene. Har hatt litt brun utflod, men det er borte nå, varte bare noen dager. har litt mensen murring nå, litt små stikking nede på høyre side, ikke vondt men nok til at jeg bekymrer meg. leste på nettet om svangerskap utenfor livmoren og bli nå redd det er det. Noen med erfaringer? Stort sett kjenner jeg lite men innimellom kommer det litt stikking/ press. Ikke smerter. Positiv grav test. Tusen takk for svar. Me de tre andre hadde jeg verken brun utflod eller murring( slik jeg huseker det):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ikke skremme deg, men murringer og utflod var noe jeg fikk denne gangen. He, he...venter tvillinger. Har vært gravid utenfor livmora, og det gav meg smerter tidlig, og blødninger med friskt blod.

Skrevet

ups, ja da kan det bli spennende:) Håper bare alt er bra:)

Skrevet

Er du usikker så ta kontakt med legen din. Det er jo ikke så mye de kan gjøre så tidlig i et svangerskap, men legen kan jo kanskje berolige deg. Jeg har hatt veldig ulike svangerskap med mine, og da jeg mistet gjorde det innmari vondt.

Skrevet

ja jeg må bare vente, men skal til legen på mandag, må raskt dit for å få fødeplass på riksen, fødte de tre andre der så føles trygt å skulle dit igjen:) jeg har ikke vondt, mer en murring så jeg håper det går bra. spennende med tvillinger da, satser på at det blir en baby på oss....hjelp fem barn er i meste laget...haha, men alt går:) det viktigste er at alt går bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...