Anonym bruker Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Noen her som gleder seg til paradise hotell begynner eller???DET GJØR I HVERTFALL JEG!!!!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Jeg har enda ikke forstått hva det egentlig går ut på. En gjeng pene ungdommer bor på et fint hotell. Noen må ut og nye kommer inn, men hva kan de vinne og hvordan. Desuten, hva gjør de der hele dagen?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2009 #4 Skrevet 27. februar 2009 Hadde det vært noen kjekke gutter der så! De som er på reklamen ser ut som guttunger, lite mandighet hvertfall!! Og ikke finnes de kjekke!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2009 #5 Skrevet 27. februar 2009 jeg har sett på sesong 1 i usa, men var ganske ung så husker ikke helt:p men tror det gikk ut på å fylle og feste og sex og gjøre ett ukesoppdrag eller så var det dagsoppdrag (husker ikke helt). De oppdragene bygget opp til konflikter så langt jeg husker. Også slutten på hver uke måtte alle finne seg en partner, den som ikke fant seg en måtte bo på ett singelrom. og hver uke kom det en ny jente eller gutt. når det fks kom en gutt måtte en av de guttene som var der fra før reise hjem. den av gutta som ikke fikk partner måtte dra hjem, osv. huskerikke helt, men gikk ut på konflikter, fyll, sex og soling og bading
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2009 #6 Skrevet 27. februar 2009 Men hvordan kårer de en vinner når det stadig kommer nye inn, og hva slaks oppdrag var det? Fikk de premie for utførte oppdrag eller var det bare noe de kunne gjøre om de hadde lyst?
Gjest Skrevet 27. februar 2009 #7 Skrevet 27. februar 2009 Det programmet der går i samme kategori som charter-feber. Jeg er faktisk for god til å se på det.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2009 #8 Skrevet 27. februar 2009 Eller for gammel???!!! Hva er det som "gjør deg for god" til det da??
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2009 #9 Skrevet 27. februar 2009 Ja gleder meg veldig:) Var helt hekta på en danske versonen,hehe.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2009 #10 Skrevet 27. februar 2009 Ja, jeg gleder meg jeg også Synes det er et artig program, selv om jeg aldri ville ha vært med på noe sånt selv. I mellomtiden ser jeg på den nye sesongen av paradise danmark. Går på dansk tv3. Eller så kan man se det på webtv på tv3.dk
Gjest Skrevet 27. februar 2009 #11 Skrevet 27. februar 2009 Nei. Kan ikke si jeg mener det er underholdning å se mennesker drite seg ut på tv. Fyll, sex og intiger finnes da vel i det vanlige livet også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå