Gå til innhold

Hvor mye våken er gullet deres på dagen ?


Lillenille + Prinsesse

Anbefalte innlegg

Prinsessen her er veldig våken nu om dagen, gjerne fra 07.30 til 13-14 med en dyp på 30min-1time imellem. så sovner hu igjen rundt 15 og tar gjerne 2-3 timer. og så våken igjen nogle timer.

 

Hvor våken er deres januar baby :) ?

 

Skal sies det variere hu tar gjerne igjen på søvnen nogle dager hvor hu kun våkner for å amme da, men sidste dager har hu været veldig mye våken. Spennende å se alt det hu alderede har lært, både prater og ler og smiler veldig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøver fremdeles å finne ut av rutinene til småtten min på dagtid... Prøver ikke så veldig hardt da, for det er ikke noe å stresse med, synes jeg. Så lenge han sover så godt som han gjør om natta kan han egentlig gjøre hva han vil om dagen...heheh...

 

Men han sover som regel mer om formiddagen enn om ettermiddagen. Har ikke begynt å legge ham ut i vogna for dupp... Er så redd for å ikke få fulgt skikkelig med på om han puster. Ja, er en smule hysterisk... Sover deres ute?

 

Går tur på ettermiddagen, og da sover han godt i vogna. Noen ganger sover han videre etter at vi kommer hjem og jeg pakker ham ut av vogna, andre ganger våkner han.

 

Aller best sover han på fanget mitt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nej hu sovner ikke ute endda, liker best at ha hu sammen med meg :D Også veldig overbeskyttende mamma :P

 

Tenker hu får sovne ute om nogle uker, går tur mye så da får hun jo luftet sig lite :)

 

Ja rutiner er der jo ikke så mye av endda her heller, og vil heller ikke stresse det. Bare koser os vi og gjør tingene som det passer best i løbet av dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...godt det er flere enn meg i klubben "Overbeskyttende mødre"... ;)

 

Nyter disse rutinefrie dagene, jeg... Tida da alt bør innrettes etter når småtten skal sove og spise kommer fort nok. Nå kan jeg bare ta ham med dit jeg vil når jeg vil, bare jeg passer på å dytte i ham en pupp på forhånd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...