babymaker skal ha en jente til Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Han skjønte bekymringen min bare han fikk i seg kaffe og det gjorde de på egypt reisebyrået også! Så det ordnet seg! Føler meg tryggere på gran canaria. selv om jeg skal ta akkurat de samme forholds reglene der nede som jeg ville gjort i egypt! Jeg hadde nok ikke slappet av og kost meg i Egypt etter som jeg viste om det ekstra store risikoen! Så nå er alt i orden i hodet mitt igjen og mannen min er fornøyd )
2prinsesserogbim Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Det ordner seg alltid te slutt:)
3xMamma :) Skrevet 27. februar 2009 #5 Skrevet 27. februar 2009 Så fint det ordna seg På Gran Canaria kan du virkelig kose deg. Jeg har vært der flere ganger både som gravid og med baby. Jeg har aldri vært syk der, ei heller hørt om noen som har blitt syke der. Kos deg masse! Og god tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå