Gå til innhold

Da reiser vi til Gran Canaria istede :o)


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Han skjønte bekymringen min bare han fikk i seg kaffe og det gjorde de på egypt reisebyrået også! Så det ordnet seg! Føler meg tryggere på gran canaria. selv om jeg skal ta akkurat de samme forholds reglene der nede som jeg ville gjort i egypt!

Jeg hadde nok ikke slappet av og kost meg i Egypt etter som jeg viste om det ekstra store risikoen!

Så nå er alt i orden i hodet mitt igjen og mannen min er fornøyd :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ordner seg alltid te slutt:)

Skrevet

Så bra! Kos deg på tur! :)

Skrevet

Så fint det ordna seg :)

 

På Gran Canaria kan du virkelig kose deg. Jeg har vært der flere ganger både som gravid og med baby. Jeg har aldri vært syk der, ei heller hørt om noen som har blitt syke der.

 

Kos deg masse! Og god tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...